Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Trenger hjelp fra dere:)
-
26-11-06, 16:32 #1
Trenger hjelp fra dere:)
Nå har jeg lett her inne på forumet, men jeg kan ikke finne svaret på det jeg lurer på:
Kan skjoldbrusk-kjertelen vokse til tross for høy medisinering?
Nå sist var min TSH 0,02 og FT4 23. Dette er jo faktisk i meste laget. Kan kjertelen vokse pga det? Har ikke vært hos lege enda, men jeg er svært plaget med at jeg liksom "har noe i halsen". Ekkelt. Kan kjertelen vokse OPPOVER også? Syns det er blitt "mer" av den både utover, innover og oppover..... På størrelse med en plomme kanskje....
Mulig dere har skrevet mye om dette før, men jeg finner det altså ikke, så jeg er SVÆRT takknemlig for svar.
-
27-11-06, 00:25 #2
Ja da det kan den faktisk.Kan skjoldbrusk-kjertelen vokse til tross for høy medisinering?
Slik jeg har forstått det, kan man ha struma selv om man er på medisiner for lavt stoffskifte. Og den kan vokse i alle retninger. Du bør dra til legen og la han undersøke deg.
Det kommer forhåpentligvis noen som kan gi deg et bedre svar etterhvert!
Lykke til videre!Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
27-11-06, 01:05 #3
"Det kommer forhåpentligvis noen som kan gi deg et bedre svar etterhvert! "
Hehe, ja, vet at dette var et litt "rart" spørsmål
Sånn går det når man sitter hjemme og funderer
Men takk for at du kunne berike meg
-
27-11-06, 12:19 #4
Ingen spørsmål er rare!
Jeg har bare ikke opplevd det selv. Så jeg håpte noen kunne gi deg et bedre svar enn det jeg kunne gi deg..Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
27-11-06, 19:49 #5baremei Gjest
Både for mye og for lite kan forårsake struma. Struma betyr bare forstørret kjertel.
Lignende tråder
-
Hei. Trenger hjelp
Av Månelys i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 26-10-08, 20:10 -
Trenger råd/hjelp.....
Av mohaienne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 37Siste melding: 09-01-08, 15:33 -
Ei til som trenger hjelp
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 11-05-07, 17:41 -
Å følge endokrinologens anbefaling, operere bort kjertelen...
Av MetteS i forumet OperasjonssalenSvar: 9Siste melding: 07-02-07, 19:27
Svar med sitat
Bokmerker