Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: jod i mat
-
22-04-06, 13:28 #1
Jod eller ikke!!!!!!!!!
Jeg lurer på om det er en ulempe for oss med lavt stoffskifte å få i oss jod. Jeg kjøper salt med jod
Burde jeg slutte med det
-
22-04-06, 13:29 #2baremei Gjest
Jeg får i meg melkeprodukter, masse fisk og sjømat, kjøper salt med jod (vi har barn - de skal ha jod) osv. osv.
Har aldri merket noen ting. Og hvis kroppen ikke klarer nyttegjøre seg joden forsvinner den bare ut igjen.
Så med mindre du merker reaksjoner på jod: glem det!
-
22-04-06, 13:35 #3
Tusen takk baremei
En ting mindre å bekymre seg for
Syns det er nok som det er
-
22-04-06, 21:30 #4baremei Gjest
Generelt er det lurt å prøve å bekymre seg så lite som mulig inntil det er bevist at man har grunn til å bekymre seg.
At man i dårlige perioder har hele verden hengende på skuldrene og at små, dagligdagse ting vokser til monstere i hodet vet jeg inderlig godt, men det er sant likevel.
Dessuten bruker man masse energi man har bruk for til annet. F.eks. å bli friskere.
-
22-04-06, 22:33 #5
For en bra måte å si det på!Generelt er det lurt å prøve å bekymre seg så lite som mulig inntil det er bevist at man har grunn til å bekymre seg.
At man i dårlige perioder har hele verden hengende på skuldrene og at små, dagligdagse ting vokser til monstere i hodet vet jeg inderlig godt, men det er sant likevel.
Dessuten bruker man masse energi man har bruk for til annet. F.eks. å bli friskere.
Helt enig med deg...
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
22-04-06, 22:40 #6
Godt sagt
Jeg burde nok ikke bekymre meg med så mange ting, men neimen ikke lett å la være heller
-
23-07-06, 11:57 #7
legen sa jeg måtte ha salt med jod
TSH var på 170. Legen hadde fått sjokk når hun så blodprøven for så lavt hadde hun aldri sett, så hun hadde ringt sykehuset.
Svar med sitat

Bokmerker