Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
-
16-07-09, 21:31 #1
Lavt stoffskifte å tenner
Har noen anelse om levaxin gjør att man får oftere hull i tennene?
Jeg har aldri tenkt den tanken før å håper noen vet noe.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
16-07-09, 22:28 #2
Sv: Lavt stoffskifte å tenner
Så vidt jeg ved, får man ikke dårlige tænder af Levaxin. Men et symptom på ikke godt nok behandlet hypothyreose kan være mundtørhed af varierende grad. Mange melder om perioder med mindre mundvand/spyt end før. Det kan give dårlige tænder, der de ikke kan modstå så godt bakterier, svamp osv. når miljøet i munden er påvirket af forstyrrelser i spytmængden.
Man kan kun holde tænderne så rene som muligt, skylle munden så ofte som muligt og sørge for at bruge spytfremmende tyggetabletter eller lignende. Fluortilsætning hjælper ikke på den slags skader, men undertrykker yderligere kirtlen, så man får endnu flere symptomer på lavt stofskifte.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Munnen, tenner, bakterier, kavitasjon, løsninger
Av Stina i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 24Siste melding: 22-11-18, 23:03 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46
Svar med sitat
Bokmerker