Viser søkeresultater 1 til 7 av 7

Tråd: Luft i magen

Medlem siden
    Jul 2007
    Sted
    vest agder
    Meldinger
    9

Standard Luft i magen

Hei
    Jeg har fått så store problemer med magen å lurer på om det har med stoffskifte å gjøre.Har vært litt sånn før oxo men ikke så ille som nå.
    Jeg har så mye luft i magen at den er vond å veldig oppblåst.Særlig om kvelden er jeg ille.Har litt uregelmessig mage oxo.Av å til har jeg diare å andre dager har jeg hard mage,
    Noen som vet noe?
    Jeg går på levaxin.
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Hildemor Gjest

Standard

Hei Jeg vet ikke om dette er noe som er typisk for lavt stoffskifte mer enn det er typisk blant de uten - men hvorfor ikke prøve noe som kan fungere på det. Jeg anbefaler Silicea - fungerer og er helt ufarlig

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Akershus/Telemark
    Alder
    49
    Meldinger
    539

Standard

Hei Shelly,

Jeg hadde mye problemer med magen med både luft og diare.
    Dette ble noe bedret når jeg begynte på stoffskifte hormoner og fikk B12 injeksjoner.

Totalt borte ble det når jeg fikk vite at jeg var intolerant mot gjær, ølgjær, havre, bygg, hvete, sopp og alfalfa.

Når jeg unngår dette så er også luft og diare borte :-)

Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    alta
    Meldinger
    158

Standard

Hei!
    Jeg hadde samme problemer med magen, luft,oppblåst,diare og hard mage. Etter at jeg begynte med lavkarbo så er dette borte. Hvis jeg spiser brød, sjokolade ol så merker dette med oppblåst mage. Kjennes som jeg skulle være 7 mnd på vei.

Medlem siden
    Mar 2009
    Meldinger
    106

Standard Sv: Luft i magen

Sliter med akkurat samme problemene selv. Løs og hard om hverandre. Har prøvd å luke ut det meste av matvarer. Det eneste som funket mot diareen, var en uke jeg skulle ha et kosthold bestående av hovedsakelig kokte grønnsaker, mye grovbrød og svinekjøtt og vann. Den uken var magen faktisk så å si normal, men har likevel ikke lyst til å innføre et kosthold kun bestående av disse matvarene da.

Får prøve denne Silicea og se om det funker.

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

NoraH, husk at vitamin B-12 mangel kan gi diare!
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Mar 2009
    Meldinger
    106

Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
    NoraH, husk at vitamin B-12 mangel kan gi diare!
    Ja, det har Sonja nettopp nevnt for meg, men i sammenheng med hypotyreose-diagnosen tok jeg blodprøve som sjekket blant annet b-vitamin, og legen sa at den var mer enn bra, så det kommer nok ikke av det, dessverre.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn