Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Stoffskiftet mitt!
-
01-08-05, 10:32 #1Viksi Gjest
Stoffskiftet mitt!
Hei alle sammen!
Jeg ville bare stikke innom og takke for all hjelpen dere ga meg da jeg spurte dere om råd her tidligere!
Jeg har nå vært hos doktor og ble sendt videre til indremedisiner med en gang. Han nølte ikke med å gi meg Levaxin, og nå etter å ha gått på dem i ca halvannen måned, begynner jeg å sanke inn resultatene. Mensen har stabilisert seg etter å ha hatt sykluser på opp til 60 dager, til nå ca 28. Istedenfor blødninger i over en måned, så har jeg nå i ca fem dager! Nå ser jeg bare fram til å fortsette å prøve å bli gravid! Har så inderlig stort ønske om å bli mor, og nå som jeg også har mer overskudd, så ville det passe veldig bra!
Så nok en gang: TUSEN TAKK for at dere ga meg slike gode tips! Jeg hadde ikke klart å overbevise doktoren så fort uten deres hjelp!
Lykke til videre med deres liv med stoffskiftet!
Hjertelig hilsen Viksi!
-
01-08-05, 14:58 #2
Så flott for deg! Blir så glad når ting retter på seg slik som for deg!
Lykke til videre, og med forsøkene på å bli gravid!Hilsen des65 ~~des65 sin dagbok!~~
-
01-08-05, 20:41 #3
Så flott at ting ordner seg for deg - det er godt å høre sånne solskinnshistorier!
Svar med sitat
Bokmerker