Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
-
26-04-05, 10:21 #1
Fikk en datter for 8 mnd siden og følte meg elendig
Jeg er ny her,og jubler egentlig over å endelig ha funnet en side med likesinnede
Min historie(kort fortalt) Fikk en datter for 8 mnd siden,og følte meg elendig etter fødselen,kjempetrøtt,orka ingenting,svimla,kriblinger i kroppen,la på meg,vondt i alle ledd og sikkert masse mer som e ikke kommer på i farta. Var hos legen som tok prøver å det viste seg at stoffskiftet var ALTFOR lavt,fikk levaxin og går nå på det. Føler kansje antydning til bedring i trøttheten,men ledda er fortsatt like vonde og har gått opp enda mer i vekt
Begynner å forstå etter å ha lest her at man ikke bør spise alt man vil og sånn... er det noen som hadde giddet å opplyst meg litt... hadde blitt veeldig glad.
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
26-04-05, 10:30 #2
Velkommen!
Bare et spørsmål, hvodan surfet du hit?
Hilsen
nora
-
26-04-05, 11:04 #3
hmmm-tror jeg bare skrev lavt stoffskiftet, i søkeren til SOL
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
ELENDIG FORM
Av pusur i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 1Siste melding: 26-04-07, 21:00 -
Datter med nedadgående stoffskifte
Av brits i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 12Siste melding: 03-08-06, 23:16 -
prøvesvarene. ikke rart jeg følte meg dårlig....
Av mokki i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 22-06-06, 15:13 -
Fra kvelden til morran. Er det derfor jeg er blitt så elendig?
Av heisann i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 07-06-06, 19:57
Svar med sitat
Bokmerker