Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
-
29-06-08, 15:01 #1
Lavere temperatur ved graviditet? Kan testen ta feil. Er neg
Har noen her opplevd at de er gravid selv om testen viser negativt?
Jeg føler meg så dårlig form. Er skikkelig trøtt og hormonell, men det hører vel til stoffskifteproblemer. Føler dette har tatt seg opp og blitt verre siste ukene.
Jeg sluttet med pilla 15 mai og har enda ikke fått tilbake mensen. Bare et par uavhengige dager med blødninger.
Kan man være gravid uten at det vises på apotektest?
Kan det være pga stoffskifte at jeg ikke får mensen tilbake?
Har gått på 25 mg siden januar, ikke økt noe. Føler meg i ræva form.
Skal til legen 10 juli å se hvordan ståa er.
-
29-06-08, 23:36 #2baremei Gjest
Det kan ta mye lenger tid enn en måned å få mensen tilbake etter p-pilleslutt, så det kan du ta helt med ro, det er lite sannsynlig at du er gravid.
Hvis du fremdeles er usikker kan du kjøpe en test til, evt. be legen sjekke for deg?
Ã… slutte med p-piller gjør også noe med deg og andre hormoner i kroppen, så det er muligens ikke så rart at du påvirkes av det.
Stoffskiftet kan også ha skylden, ja, men du sier ikke noe om blodprøvene dine, så det er vanskelig å si. 25mcg er uansett en lav dose, og sjelden nok for noen, men vanligvis den dosen man starter med, for så å skulle øke etterhvert.
-
08-07-08, 00:50 #3
Hei, jeg har nå gått 6 mnd på 25 mg. Jeg er helt psyko om dagen. Leser om herjingene folk beskriver her og kjenner meg igjen. Jeg har blitt selvskader, tar knekken på samboeren min, og meg selv.
Jeg MÃ… ha hjelp. Kanskje noen andre enn fastlegen min er tingen nå. Ikke tatt blodprøver siden slutten av mars.
Sluttet på p piller for å se om ting ble bedre uten at det heller hjalp.
Nå er jeg så lei.
-
08-07-08, 13:13 #4
Føler med deg, vennen.......og er like lei selv. Tar ut sykmelding idag. Lei av å være sliten og gråte for ingenting. Nå må jeg hvile....
God bedring til deg!!Fjernet halve skjoldbruskkjertelen grunnet godartet knutestruma des 2005.
Startet med 50mcg Levaxin i mars 2007, har i 2008 økt til 100mcg. Sluttet på lev midt i juni 08 for å teste.
Svar med sitat
Bokmerker