Side 1 av 2 12 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
    Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Vestfold
    Alder
    74
    Meldinger
    1,063

Standard

Hverken frisør eller helsekost har dette her, men for å bestiile fra linken krever de jo hele personnummeret..Jeg er ikke så glad i å oppgi hele personnr. Noen med erfaring derfra? Det er første gang jeg møter dette ved kjøp via nettet....Hadde vært moro prøvd dette, for det har ikke lykkes meg i å få stoppa det håravfallet--ikke så mye igjen--hadde vært en" opptur" å få beholde resten!!!
    Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
    Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
    Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Du har helt rett i dine antegelser og bør ikke oppgi personnummer til noen - iallfall ikke på internett !
    Skriv til dem å si at du vil være kunde - uten personnummer.
    Til nød - telefonnummer.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Alder
    63
    Meldinger
    421

Standard

Har alltid kjøpt det hos frisør. Hvis du søker etter Hårkontroll på Google, får du opp flere svenske nettbutikker du kan bestille fra.

baremei Gjest

Standard

De skal vel ha konsesjon fra Datatilsynet for å kunne be om fødselsnummer (alle de 11 sifferne)?

Det står som følger i vilkårene:

Jeg vil ha varene mine til en annen adresse enn den jeg er folkeregistrert på. Går ikke det?
    Hvis du vil foreta kjøpet ditt mot faktura, kan du bare få din bestilling til folkeregistrert adresse. Ellers klikker du i ruten ”Vil ikke oppgi personnr.(IKKE fakturabetaling)” . Da kan du bare foreta ditt kjøp med kort, men får velge hvilken adresse du vil. Hvis du har flyttet nylig eller av en annen grunn ikke er korrekt registrert i folkeregisteret må du kontakte folkeregisteret først.

At de åpenbart har kobling til folkeregisteret virker også en smule tvilsomt, så jeg har stilt spørsmål annet steds om akkurat det.

Og deler opp tråden og flytter den til dertil egnet gruppe.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Hva snakker dere egentlig om - hva slags produkt?

Gunnda, jeg mistet håret for noen år siden, det ble veldig tynt, mørkt og flatt.

På et tidspunkt gikk jeg på Herbalife, da merket jeg at hårstrukturen ble bedre, tror det er vitaminene.

Så jeg har fortsatt med mye vitaminer, og jeg tror spesielt B-vitaminer er bra for dette, og håret kommer tilbake - i alle fall en god del av det (selv om jeg fremdeles mister mye).
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

ikke helt samme topic: tips fra ungdommen:
    Hvis man vil ha vanlige bra sjampoer eller kremer, så kan man vurdere å handle på strawberry.net og de sender portofritt helt fra Hong Kong. Blir momsfritt så lenge man bare bestiller ting under 200 kr. Og be om gratisprøver så får man diverse gratis i tillegg.

Vet om flere som handler der.
    sjampo er veldig bra pakket i isopor osv.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Baremei - ser du har delt tråden. Kan du være så snill å ta med linken til det dere diskuterer?
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    • Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    • Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Takk, Yvette

baremei Gjest

Standard

Sorry, det gikk litt fort.

Men det var personnummer i nettbutikk som skulle være temaet, ikke produktet, den diskusjonen kan fortsette i den opprinnelige tråden.

*skjerpings, baremei...*

Side 1 av 2 12 Siste

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn