jeg tok nye prøver for en uke siden, samme dag som jeg økte (etter prøvetaking såklart) og har nettopp fått resultatene. først kan jeg fortelle hvor j$%## sliten jeg var, kom meg nesten ikke ut av sengen og sov minst 9t ila natta. var dritsliten og deprimert og sikker på at jeg hadde kjempelave (høy tsh) verdier.

bp sier at tsh er 3.8 (6 uker siden 6.4) så jeg er jo på rett vei. men syns det er rart jeg skal være så kjempedårig når jeg tidligere har hatt over 11 uten å føle meg så sjuk som jeg har gjort nå. ft4 har økt til 12.4 (6 uker siden 11.2) (ref 10.0-22.0) og ft3 økt til 6.7 (fra 6.2) (ref 2.5-5.7)

leser meg til at ft3 og ft4 øker med stoffskiftet (og det er jo bra) og høye verdier sees i forbindelse med hypertyreose ... (?)

nå må det sies at jeg føler meg veldig bra, litt høy til tider kanskje, men heller det. også bare en uke siden jeg økte, tar jo litt tid dette. skal ikke fokusere på prøvesvar, kroppen min bestemmer! men lurer jo litt da ...

har også plutselig blitt veldig trett på morningen - er a-menneske og har ikke hatt problemer med morgentrening (opp kl 6) men det er bare å glemme nå .......

noen som kan synse litt? takkerogbukker