Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
-
25-08-07, 13:21 #1
"Stikking" i hender og føtter
Hei, er det noen som har opplevd å få forferdelig stikking i hender og føtter etter å ha vært overdosert til TSH 0,03 fra større enn 100?? I så fall tar det lang tid før det gir seg? Og er det noe annet man kan prøve.........
Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
-
25-08-07, 14:47 #2
Overdosert ?
Kan være vanskelig å vite sikkert om det er en under eller en overdosering en har symptomer fra.
Ã… gå overdosert skal man ikke gjøre - det er nesten verre enn å gå underdosert, men idealdosen ligger så langt oppunder grenselandet mellom over og underdosering at man etter min erfaring nesten må gå litt over og presse kroppen litt der - for så å få det bedre når man slakker av til en lavere dose igjen. Og dette må gjerne gjentas etter en stund igjen.
Overdosesymptomer kommer gjerne når man nærmer seg maxdosen, men forsvinner igjen. I den fasen vil jeg heller kalle det tilpassings symtomer, og de forsvinner altså etter noen dager. Varer de lenger enn ei uke så er det nok bare å redusere. Da har jeg (får si jeg, for jeg vet jo ikke hvordan det er hos andre) enten økt før den andre dosen har vært helt tilpasset, eller så er økningen for stor.
Sånne prikkinger du nevner har jeg hatt mange ganger.
Det er borte nå og jeg hadde det da jeg var på Levaxin og jeg fant ikke ut om jeg skulle si det var ved høy eller lav dose. De bare kom.
Du får prøve deg fram litt - sett deg langsiktige mål og ta det forsiktig.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Min nye kokebok-"bibel" - "Nourishing Traditions"
Av anitab i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 25-09-11, 15:06 -
Svir og klør på hender og føtter
Av Carro i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 2Siste melding: 28-04-09, 07:22 -
Gunnda
Av gunnda i forumet Lavt stoffskifteSvar: 20Siste melding: 19-04-09, 22:34 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11
Svar med sitat
Bokmerker