Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
-
13-03-07, 17:25 #1
Influensa-lignende følelse
Nå maser jeg veldig om forskjellige symptomer, men jeg prøver å finne ut hvilken av mine symptomer blir forårsaket av lavt stoffskifte og hvilken som er forårsaket av kolitt. Dere har jo vært til så stor hjelp, så jeg prøver meg igjen...
Fra tid til annen får jeg en influensa-lignende følelse i kroppen, kan kanskje også beskrives som en følelse av å være lettere forgiftet (huff). Kjenner mest følelsen i armene men får den også i bena.
Noen som kjenner seg igjen?Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte
-
13-03-07, 17:46 #2
Føler også at jeg har influensa smerter/verk i hender og føtter. Nesten som man har en kronisk betennelsestilstand i kroppen. Om det er stoffskiftet vet jeg ikke, men det forbauser meg ikke om det er.
Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.
-
13-03-07, 20:30 #3
hei
har fått diagnosen fibromyalgi i tillegg til lavt stoffskifte..det ligner på sånne influensasmerter i musklene som dere skriver..har forhøyet LPK hver gang jeg tar blodprøver,som min lege sa så gikk det igjen ofte hos oss med fibromyalgi..kjenner og at når stoffskiftet er ok,da er det ikke så ille,men er stoffskiftet litt under der jeg liker å være så har jeg smerter..kanskje sammenheng her?
-
13-03-07, 21:03 #4baremei Gjest
Sånn intens, dump, forstyrrende, enerverende verking får jeg i armer, skuldre og lår når Bekhterewen er aktiv. Det er altså en form for revmatisme.
Svett trening gjør underverker og gir smertelindring det neste døgnet.
-
13-03-07, 21:06 #5
influensasymptomer er ganske vanlig for meg også :(
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
Lignende tråder
-
Stofskiftetal efter influensa
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 03-09-07, 22:27 -
Noen andre som har opplevd lignende?
Av luripus i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 24-08-07, 12:32 -
Hvordan virker influensa inn på oss med lavt stoffskifte?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 07-02-07, 19:10 -
følelse av blodåre i fingrene som sprekker
Av RIGG i forumet Lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 12-11-06, 15:36
Svar med sitat
Bokmerker