Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Hei hei
-
11-03-07, 13:03 #1
Hei hei
Hei alle sammen.
Jeg er en dame på snart 40 år (!), gift og har ett barn. Bosatt i Rogaland.
Det var helt fantastisk å finne disse sidene. Ante ikke de eksisterte! Jeg sjekket stoffskiftet første gang for 4 år siden da jeg følte meg sliten samtidig som jeg la på meg. Min mor og søster fikk diagnosen for flere år siden. Prøvene viste at jeg lå "på kanten" til å ha lavt stoffskifte. Siden den gangen har jeg blitt mer og mer sliten og virkelig lurt på hva som har feilet meg. Sist høst var det veldig ille og jeg sjekket stoffskiftet igjen og denne gangen viste prøvene klart hypo. Jeg vet ikke hvilke tall jeg har, det skal jeg be om å få neste gang. Jeg startet med 50 mg og har økt gradvis til 150 mg. Men jeg føler meg ikke bra ennå, selv om legen sier prøvene er helt fine...
Jeg har vært sykmeldt siden jul. Jeg er lærer og har faktisk bestemt meg for å si opp jobben min og finne noe annet å gjøre. Det er nok sykdommen som har skylda for dette. Er så ukonsentrert og sliten hele tida at jeg har ikke noe å gi elevene. Synes det er dumt å "kaste" bort en så lang utdanning, men jeg orker ikke den jobben lengre... snufs, det var godt å få dette ned på papiret. Ser frem til å lære mer av sykdommen av dere her inne.
:idea:
-
11-03-07, 13:44 #2
alt jeg kan om Hypothyreose har jeg lært her
håper du får god nytte av disse sidene, håper også at du er en av de som kan bli symptomfri med rett medisinering
en ting harjeg lært; det legene sier om at du har fine prøver betyr bare en ting; nemlig at de er innenfor referanseområdet. det er en gjennomsnittsverdi av friske menneskers blodprøver. normalt svinger ikke denne innenfor referanseverdiene. hvert enkelt menneske har sin "idealverdi". sånn er det for oss også, og for de fleste av oss gjelder det å finne "sin" ideelle verdi for å føle seg bra. håper du finner din
velkommen hit og lykke til videre!Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
11-03-07, 14:05 #3
Velkommen inn hit Siri 67
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Svar med sitat
Bokmerker