Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
-
08-03-07, 19:06 #1
Hvilke symptom sliter dere mest med?
Hvilke symptom sliter dere mest med ved lavt stoffskifte?
Føler det er veldig mange forskjellige symptom ute å går her.
Selv sliter jeg mest med tiltaksløshet, kvalme/uggenhet og angst(går til psykolog hver 3.uke ca og det hjelper!!).
-
08-03-07, 19:15 #2
Nja. På 0 medisiner og bare levaxin var det største problemet depresjon. Jeg prøvde lykkepiller 2 ganger med skitt resultat.

Nå med T3 tilskudd gjennom Armour er det nærmest borte. Jeg kan være nedfor men aldri så mye! Men trøtthet og tiltakslyst er det verste nå. Generell følelse av å være helt blæ i kroppen.
-
08-03-07, 19:23 #3
Vet akkurat hva du mener med å være blææ i kroppen..utrolig irriterende. Håper det endrer seg når jeg finner den rette dose medisin.
-
08-03-07, 19:45 #4
Jeg sliter med tristhet, følelse av ikke å bety noe, at andre liksom hele tiden vurderer meg. Litt vanskelig å forklare. Er ikke mange som vet at jeg har lavt stoffskifte. Føler at folk liksom ikke helt vet hva det innebærer. :(
Fortiden har jeg også veldige muskel og leddsmerter. Spesielt om natta. Er oppe flere ganger hver natt. Må liksom røre meg. Det er en brennende følelse. Det er slitsomt å ikke få en god natts søvn når man enda skal på jobb dagen etter
Får håpe at det blir bedre nå når det går mot vår
-
08-03-07, 20:15 #5
.....
sliter med depresjon og tiltaksløshet/tretthet og svimmelhet, ellers har jeg småplager som at hendene dovner bort/prikkende følelse og at jeg fryser.....brrrr.
-
08-03-07, 20:23 #6
Jeg er visst ganske tidllig i sykdommen, for å si det slik. Slapphet er det som er verst. Frossenhet også. Nå har jeg heldigvis vært symptomfri i 2 uker
, så jeg skal ikke klage. Synes også konsentrasjon og hukommelse ikke er på topp.
-
08-03-07, 20:29 #7
Sliter med konsentrasjon, hukommelse, kommer ikke ned i vekt, og dager hvor energier er helt borte.
Ellers må jeg si att alt annet er blitt mye bedre med Armour!!Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
08-03-07, 21:39 #8
Jeg sliter mest med at jeg fryser, tretthet, tiltaksløshet, vektproblemer ( økning i vekt) luftplager fra tarmen, og brainfog.
Det ble mye bedre etter at jeg begynte på Armour , men litt vanskelig å finne rett dose.
-
09-03-07, 03:19 #9
Sliter mest med hukommelsen og konsentrasjonsvansker. Kan til tider ha store problemer med å slå et telefonnummer, selv om jeg kan det godt. Sliter også en del med angstanfall, og ikke minst søvnproblemer (jepp, se på klokka nå). Tåler heller ikke stress så godt som før.
Hehe - minner meg forresten om forrige gang jeg skulle sette på katta et nytt halsbånd. Skulle ha telefonnummeret og etternavnet mitt skrevet rundt om på halsbåndet. Etternavnet gikk greit, men jeg greide ikke å skrive telefonnummeret mitt riktig før på tredje forsøket! Dette er da skrevet med vannfast tusj, og det jeg skrev feil måtte jeg bare klusse over. Så nå går katta mi rundt med et halsbånd som ser ut som om det er sensurert... Får håpe han drar det av seg snart, så jeg kan sette på et nytt uten "sensur". Må vel klare å skrive riktig neste gang!
Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
-
09-03-07, 05:31 #10
Mine symptomer
Hej
Mine symptomer er : Kvalme/ringe appetit, utilpashed, træthed, uoplagthed, initiativløshed, maveproblemer (forstoppelse) - oppustethed, glemsomhed, "brain-fog", fryser - ja jeg føler næsten at jeg kunne blive ved med at remse op!..
Det er svært at nævne det symptom der plager mig mest, men kvalmen og utilpasheden er nok værst.
Mvh. Gitte
Lignende tråder
-
Hvilke symptomer vil forsvinne og hvilke må man leve med?
Av bambi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 20-04-08, 14:01 -
De mest uforklarlige sykdommer
Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 0Siste melding: 10-04-07, 23:38 -
vondt i halsen- et symptom?
Av pling i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 25Siste melding: 03-09-06, 20:32 -
Hvilke erfaringer har dere med Norsk Thyroideaforbund?
Av Stina i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 11Siste melding: 02-06-06, 19:38 -
Hva jeg hater mest - hyper eller hypo?
Av brits i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 17-04-06, 21:39
Svar med sitat
Bokmerker