Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
-
03-12-06, 19:09 #1
GOD ADVENTSTID TIL ALLE SAMMEN
jeg er nå på min andre dag med medisiner, koser meg med pepperkakebaking med barna.
Vi har laget kopi av vårt eget hus for første gang, det ble så koslig.
Håper alle får ei fin adventstid.
Her på forumet er det jo mennesker fra hele landet med mange forskjellige tradisjoner, kanskje dette kunne bli ett positivt tema frem til jul?
Håper mange kaster seg på.Jeg føler at jeg må følge nøye med på ting og tang selv, legen gjør lite uten at jeg pusher på han. Jeg må liksom SELV fortelle hva jeg vil han skal gjøre...
Jeg må selv påpeke avvikene osv, dette gjør det litt vansklig å stole på legen, for JEG går jo til HAN for å bli trygget på sykdommen.
-
03-12-06, 20:38 #2
Jeg har vært med på julesalgsmesse i helgen og kommet i julestemning. Penge jeg tjente skal bruke på meg selv!
Mann har tatt seg av barn og hjem, det er også å anbefalen en gang i blandt - bare tenke på seg selv...
-
04-12-06, 11:22 #3
Jeg har vasket og strøket gardiner til jul. Ikke så kjekt , men godt å ha gjort det. Kakene er ferdige. Har pyntet et lite juletre i plast, som katten rev ned. Nå har jeg imidlertid satt det opp igjen. Pyntet det med sølvkuler og bomull ( snø).
-
04-12-06, 20:53 #4
Jeg har ikke gjort så mye. Men julekortene har jeg skrevet
Ikke dårlig det!! Julegavene er jeg også nesten ferdig med
Tenker jeg begynner med litt baking til helga. Ble jo inspirert til å gjøre noe mere etter å ha lest hva dere har gjort.
-
05-12-06, 11:10 #5
vi har en søt tradisjon her hjemme
.vi henger ett pepperkakehjerte for hvert barn i vinduet.
forige jul var den eldste på 18 trassen og og feiret jul borte,da ble det ett halvt hjerte i vinduet her, og han fikk sitt halve hjerte i en av julegavene.
i år bakte han julehjerter med oss, og var glad for å ha sitt hele hjerte i vinduet igjen.Jeg føler at jeg må følge nøye med på ting og tang selv, legen gjør lite uten at jeg pusher på han. Jeg må liksom SELV fortelle hva jeg vil han skal gjøre...
Jeg må selv påpeke avvikene osv, dette gjør det litt vansklig å stole på legen, for JEG går jo til HAN for å bli trygget på sykdommen.
Lignende tråder
-
Hei alle sammen, jeg er ny.
Av belit i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 26-07-07, 23:04 -
Hei alle sammen
Av litaogslita i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 17-05-07, 21:59 -
Hei alle sammen!
Av zeena i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 11-03-07, 14:03 -
Hei alle sammen!
Av Linn i forumet PresentasjonerSvar: 7Siste melding: 01-10-06, 11:26
Svar med sitat
Bokmerker