Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
-
01-09-06, 13:21 #1
Bruker
- Medlem siden
- Aug 2006
- Meldinger
- 2
Hypothyreose og lutealfase...
Etter mange år som ufrivillig barnløs på grunn av en eks med treige svømmere, har jeg nå måttet begynt med prevensjon.
Jeg valgte å bruke en personlig fertilitetscomputer, siden jeg ikke liker å proppe full kroppen av unaturlige hormoner.
Nå er jeg ferdig med den første sykluen med temperaturmåling, og jeg finner følgende; Jeg har bare 9 dager med høyrere temperatur før jeg får menstruasjon!!!! Jeg har søkt og søkt på nettet, og finner ut at om lutealfasen er kortere enn 10 dager er det unormalt. Det vil si at kroppen produserer for lite progesteron til at egget får mulighet til å feste seg. :(
Så nå begynte jeg å tenke på om jeg må gå igjennom det samme slitet for å bli gravid igjen når jeg og kjæresten min en gang bestemmer oss for å prøve... :(
Er det flere her inne som har oppdaget det samme? Kan det ha med min hypotyreose å gjøre? Håper lutealfasen er bittelitt lenger neste måned
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Hypothyreose og vegetarianisme
Av Magnuna i forumet Helbred og kostholdSvar: 25Siste melding: 21-03-09, 13:22 -
Hypothyreose/whiplash
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 07-01-07, 08:59 -
Har jeg hypothyreose?
Av snowbird i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 01-12-06, 00:52 -
Symptomer på Hypothyreose
Av Tilte i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 31-08-06, 15:37
Svar med sitat
Bokmerker