Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Arbeidskapasitet
Threaded View
-
08-05-13, 22:41 #1
Arbeidskapasitet
Hei
Jeg har et spørsmål ang. stoffskiftesykdom og arbeidskapasiet.
Jeg forsøker være kort.
Jeg har operert bort skjoldbruskkjertelen fordi jeg fikk kreft i den. Dette var i 2005
Samtidig slet jeg psykisk med lav selvfølelse.
De to siste år har jeg fått psykiatrisk hjelp som har redusert mine symtomer som blandt annet er Tretthet, utmattelse, konsentasjonsvansker
Men symtomene har vedvart i redusert grad. Slik jeg kjenner det i dag, så er ikke dette av psykisk art.
Jeg mener det er fysisk, og handler om stoffskiftet på en eller annen måte. ( selv om prøvene mine er fine)
Jeg går i AAP 100%
Jeg har trappet opp arbeid i praksis.
Nå begynner jeg i 60% stilling.
Jeg ønsker meg 100% arbeid, men er usikker på om jeg har kapasitet til det.
Arbeider jeg over 60%, mister jeg AAP, og hører at det vanskelig å få hjelp hvis jeg går ut av system.
Hvilken avtaler er dere kjent med at man kan lage med NAV?
Jeg trenger å trappe opp til 100%?
Kan jeg noe annet en å formidle hvordan jeg kjenner det til min fastlege? Jeg får jo ikke bevist hva mine symtomer kommer av.
Jeg kjenner bare hva jeg har blitt bra av.
Og jeg kjenner hva som ikke har blitt bra av psykisk behandling. Da står jeg jo igjen med det fysiske...
Håper dette var forståelig og at noen kan svare.Opperert i to omganger for skjoldbruskkjertelkreft. Siste operasjon 27. Mars 2006.
Lignende tråder
-
Arbeidskapasitet og behov for 50 % uføre
Av tidy i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 1Siste melding: 04-11-07, 13:00

Svar med sitat
Bokmerker