Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
Tråd: Buskerud og lei sykdom
-
28-02-15, 15:26 #1
Buskerud og lei sykdom
Jeg er en 27 år kvinne, bor for nå innenfor Ringerike kommune, men ønsker å flytte til Drammensområdet sånn etterhvert. Om noen bor innenfor disse stedene og vil ta en kaffe, så for all del, hiv dere på PM.
Jeg er veldig interessert i mat/kosthold, liker å strikke/tegne/male (når orker!), og når hjernen orker ser jeg mye dokumentarer om historie og annet.
Har slitt med sykdom siste 1,5 året som kom veldig, veldig brått. Jeg tipper det var uungåelig, pga ting jeg har opplevd i oppvekst. Så jeg passer helt klart inn blant de mange jeg leser om både her og andre steder, som føler at traumer = stoffskifteproblemer.
Foreløpig diagnose er "lavt stoffskfite + levaxin = nå har du normal TSH så da er det bare vente og se". Jo mer jeg leser om binyreproblemer jo mer gir det skremmende mye mening - jeg tror selv det er binyrene først, SÅ kanskje det er noe med stoffskifte PGA dette.
Pga hele flyttesituasjonen min har jeg ikke fått funnet en ny fastlege ENDA, tar gjerne i mot tips innenfor kort avstand fra Drammen. (Jeg bor aleine uten bil - og det kan være jeg ender i f eks Kongsberg, så da blir det mye buss pr vei om det er for langt).For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Spesialist innenfor stoffskifte i Buskerud eller Oslo som kan anbefales?
Av Jan.m i forumet Hos legenSvar: 2Siste melding: 10-03-14, 19:50 -
Ny med graves sykdom
Av Rema i forumet Graves sykdomSvar: 19Siste melding: 18-12-13, 20:08 -
Tarmflora og sykdom
Av Vigdis i forumet Biblioteket / Diverse artiklerSvar: 0Siste melding: 25-12-11, 11:02 -
Sykdom forandrer på alt..
Av Thomas W H i forumet DagbokerSvar: 24Siste melding: 16-01-09, 00:18
Svar med sitat
Bokmerker