Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
-
29-05-12, 16:53 #1
Uteblitt mens og varm i kroppen!
Begynte på Levaxin for halvannen uke siden nå. Har gått ned i vekt og ellers kun hatt litt hodepine. Ingen andre symptomer før nå. Er så varm, ikke hele tiden - fryser fortsatt på kvelden når jeg skal legge meg, men i løpet av dagen når jeg er i aktivitet svetter jeg mer enn før og blir MYE varmere enn før. Noen som kjenner dette igjen? Har også gått og ventet på mens i 5 dager nå (den er alltid på dagen!) men den uteblir. Er ikke gravid
Er dette vanlig eller? Er på oppstartsdose, 50 mg levaxin.
Håper noen vil svare meg. Takk
-
29-05-12, 20:17 #2
Sv: Uteblitt mens og varm i kroppen!
hei

jeg går og på levaxin, men har vært dosert i noen år. Jeg kjenner igjen varmen du beskriver, og jeg tror det har med at forbrenningen i kroppen øker, den "kommer igang" igjen
.. og jeg tenker at "kulden" kanskje ikke gir seg sånn ordentlig før man er "rett" dosert, eller har vært dosert i en tid...
Mtp syklus, er jeg forholdsvis regelmessig, men ved underdosering/overdosering hos meg har det hendt flere ganger at mensen forskyves-enkelte ganger med flere uker. Det handler jo om hormoner, som kroppen skal bli "vant til".., og som trengs siden skjoldkjertelen ikke produserer/produserer "nok" tyroksin....
Håper du merker rask bedring
Klem fra "en søster i nøden"
-
31-05-12, 13:28 #3
Sv: Uteblitt mens og varm i kroppen!
Tusen takk for svar, Esmeralda! Godt å høre jeg ikke er alene. Blir jo litt bekymret og lurer på alt mulig når man starter på medisiner. Jeg har forresten enda ikke sett snurten av mensen. Lurer på om jeg er over eller under-medisinert da? huff, det vil vel forhåpentlig prøvene vise? Tok 30 blodprøver i går...Også håper jeg inderlig det er som du sier, at varmen er tegn på at forbrenningen kommer i gang igjen..for den har vært bortreist noen år nå tror jeg...
Takk igjen for svar! Jeg går forresten jevnt og trutt ned i vekt, har du merket noe slikt?
ha en fin dag - snart helg! 
Lignende tråder
-
Lio....mens jeg venter på Erfa
Av Babe i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 5Siste melding: 16-04-10, 14:04 -
Mens
Av Claudia i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 6Siste melding: 20-01-10, 00:31 -
Varm i kroppen, kalde hender
Av Dahlia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 16-03-08, 16:48 -
Varm
Av Bille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 16-06-07, 12:07 -
Varm!!
Av Ruth Mari i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 19-03-07, 12:14
Svar med sitat
Bokmerker