Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
    Medlem siden
    Jun 2011
    Sted
    Østfold
    Meldinger
    83

Standard har gitt fastelegen sparken i dag :)

Jeg tok blod prøver om mandag og fikk svar i dag at mine blodprøver er komplett normale!! Og hvis jeg ikke merker markant bedring av levaxin burde jeg slutte med de hilsen carene loss rian (legen som ikke vil pasientens beste)

Jeg skrev tilbake at det hjelper meg fint lite om blodet mitt ser fint ut så lenge jeg fortsatt har hypo symtomer! og at jeg er merkbart bedre på medisiner,Ba henne sende meg reultatene + en resept på levaxin.
    Men en ny resept ville hun ikke skrive ut, for det trengrte jeg ikke???????!!!!

Så ja, nå er det nok, nå gidder jeg ikke mer, skal ho ta fra meg medisinen så går jeg jo tilbake til å være en hissig zombie igjen, og jeg orker bare ikke å "være der nede" igjen
    Så jeg spurte i sinne hvor i alle dager hun hadde tatt utdannelsen sin? og informerte om at jeg bytter lege I DAG!!

nok for være nok.... håper bare jeg har tabletter nok til jeg skal til DS i okt! (at de jeg har bestillt ikke blir stoppa i tollen)

Det er FORJÆVLIG at man ikke skal bli trodd, at ho ser seg blind på blodprøvene og ikke engang erjkenner at jeg har reelle symtomer!
    Jeg kødder ikke liksom,detteer ikke bare inni hodet mitt!!!!!!! jeg vil bare bli frisk! bli normal, og det skal den F*** kjerringa nekte meg.

Fant en gammel lege på 64 år som jeg byttet til, har ikke peiling i havet på hvordan han er... var ikke så ille mange ledige leger akkurat.

Tenkte kanskje at det var en fordel at han var litt gammel, så er han kanskje ikke så redd for naturlig thyroid, han bør i det minste ha hørt om det før!!!

Ja, dette var litt frustrasjon og sinne fra meg...
    Det mest sannsynlig er stoffskifte det er noe i veien med.
    • Har fått en ny vår etter oppstartmed ERFA

Medlem siden
    May 2011
    Sted
    Østlandet
    Alder
    54
    Meldinger
    201

Standard Sv: har gitt fastelegen sparken i dag :)

Lykke til med ny lege
    Føler vi er i samme båt..
    Jeg har en lege som vet lite om sykdommen, og har en endo som vet enda mindre tror jeg :/
    Klem Tussemaja

Lignende tråder

1. Vanskelig å etablere seg i dag gitt...
    Av Moxa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)
    Svar: 2
    Siste melding: 17-02-10, 22:26
  2. Der ble det for tøft gitt.. oppsagt!
    Av lissi32 i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifte
    Svar: 18
    Siste melding: 17-04-08, 22:49
  3. skal på sovelaboratoriet jeg gitt
    Av heisann i forumet Søvn
    Svar: 2
    Siste melding: 16-05-06, 20:36

Bokmerker

Regler for innlegg