Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
-
23-05-11, 18:42 #1
"The Hypothyroid Diet". Er det noen...
som har kjøpt og lest denne boken eller har noen kunnskap og denne legen. Vurderer sterkt om jeg skal kjøpe denne men er som alltid veldig skeptisk.
Jeg driver også å vurderer om jeg skal gjennomgå en gastric bypass operasjon for jeg orker virkelig ikke være så tung lenger, det stopper meg fra å leve mitt liv. Har nå nettopp begynt med yoga her hjemme hvor jeg får en instruktør hit og kjører et opplegg som er spesiellt for meg (en av de bedre tingen ved å bo i Egypt er at slike ting er mulig til en overkommelig pris).
Jeg var jo godkjent for operasjon i Norge men så valgte jeg heller å flytte for jeg klarte ikke tanken på en vinter til. Skal jeg utføre en GB i Norge nå måtte det ha blitt privat som der koster ca. 140 000,- mens det her i Egypt koster 35 000,-. I morgen skal jeg møte ei dame som har fått det gjort her i Egypt så jeg kan spørre henne om alt rundt en slik operasjon.
Helst har jeg jo lyst til å få til å gå ned i vekt selv men er nå nærmest desperat, jeg orker virkelig ikke gå sånn lenger. Derfor er jeg også veldig nysgjerrig på denne legen som har skrevet denne boken.
Glemte å legge inn linken men her er den:-D
http://www.thehypothyroiddiet.com/I'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
-
26-05-11, 12:29 #2
Sv: "The Hypothyroid Diet". Er det noen...
Ingen som har hørt om boken eller legen?
I'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
-
26-05-11, 19:09 #3
Sv: "The Hypothyroid Diet". Er det noen...
Dessverre ingen kjennskap til hverken legen eller boken, men yoga levert på døren hørtes fantastisk ut

Håper noen andre her inne kan være til hjelp
Lignende tråder
-
Hjelp, hva skjer?? Noen som har noen trøstens ord?
Av AnnK i forumet Lavt stoffskifteSvar: 30Siste melding: 16-02-10, 22:23 -
Subakutt tyreoiditt. Noen som har noen råd?
Av Saga i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 10Siste melding: 08-10-09, 21:38 -
interessant om low oxalate diet
Av nora i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 04-11-07, 12:47 -
interessant om low oxalate diet
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 1Siste melding: 04-11-07, 12:47 -
Noen som vet om en har noen rettigheter som syk student?
Av Maia i forumet Skolegang og studier med lavt / høyt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 05-02-07, 18:18
Svar med sitat
Bokmerker