Viser søkeresultater 71 til 80 av 152
Tråd: Rare meg :,(
-
15-08-06, 18:13 #71
Gratulerer med dagen din Lilja!! Fint at du kjenner deg litt bedre.
Ha en fortsatt hyggelig bursdag!
Klem fra Kira
-
15-08-06, 19:07 #72
Kjempebra, Lilja. Og det gleder meg at du har det bedre.du Stina er ikke streng jeg skjønner det du sier veldig godt
Kan du ta utskrift av noen av artiklene vi henviser til og vise til dem som forstår dårligst at du er så trøtt og sliten? Tror jeg vil begynne å gjøre det etterhvert. Orker ikke si så mye når de likevel ikke forstår, så da er det kanskje lettere/bedre å gi dem et stykke papir. Dessuten har det slått meg at "sytende" folk kanskje blir noe mistolket og at det kan bli noe mer vekt bak ordene når man viser at andre også har det slik - i alle fall i noen tilfeller.
Fortsatt god bedring, vennen
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
15-08-06, 20:20 #73
-
15-08-06, 21:27 #74
Tusen takk for mer gratulasjoner
Så snille dere er
Ikke dumt det forslaget med og skrive ut ting herfra nei kansje jeg gjør det
GODNATTAKOOOOOOOZ TIL DERE FRA LILJA
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
15-08-06, 22:19 #75
Ser at du har lagt deg, men i følge klokka så har du fortsatt bursdag så jeg benytter anledningen til å gratulere deg med dagen, høres ut som du har hatt en strålende dag, fått roser og greier
Du leser nok dette i morra, vel overstått i så tilfelle, og stor nattaklem!
-
16-08-06, 22:28 #76
GRATULERER SÃ… MYE MED DAGEN PÃ… ETTERSKUDD LILJA
Håper du koste deg en masse!
klem
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
22-08-06, 22:14 #77
Uff syting fra meg :,( Må ha det ut :)
Uff idag blei jeg overtalt at må prate sammen med Psykiatriske sykepleiern ivertfall da min Psykolog er borte. Jeg klarer aldri vise sinne eller gråte da jeg er hos Psykologen det kommer seinere da bare fosser det ut tårer og jeg sier til Samboern min jeg vil være i fred er lissom lei så mange mennesker blander seg :,(
Jeg er så lei meg selv jeg ser ikke lys i tunnellen men mørkt det var lys men nu er det værre og værre jeg tror at denne gangen kommer det aldri mer lys i min tunnell.
Jeg gråter ikke så alle ser det men inni meg gråter jeg for alt alt :,( Jeg vil ikke være sånn men får ikke til og få det bedre :,(
Kan det hjelpe og øke levaxindosen eller hvorfor er det så mye mye værre nå igjen ?
GODKOZSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
22-08-06, 22:54 #78
Selv om det ikke er hyggelig gråte er det jo bra at du klarer det, etter som jeg er overbevist om at det er sunnere enn å ikke få ut følelsene sine. Jeg vet jo ikke hva du snakker med psykologen om og har ikke noe med det, men dersom det er vanskelige ting, så er det kanskje ikke så rart om det kommer en reaksjon etterpå?
Dersom du er veldig deprimert kan du jo ta kontakt med legen å ta en sjekk av stoffskifteprøvene og høre med legen om du bør øke.
Håper at du får det bedre snart.
Klem.
-
22-08-06, 23:05 #79madonna Gjest
Hei
Dette er jo en sykdom som også kan gi depresjoner. Uansett gir den svingninger i humøret for de fleste av oss. Det er også tøft å ikke være i den formen man vil være eller var før.
Depresjoner kan alle og enhver få, vi skal ikke være skamfulle for det hvis det skjer oss. Det er hardt mens det står på, men ha troen på at du kommer til å få det mye bedre etterhvert lilja
Jeg vil i hvertfall råde deg til å ta imot all profesjonell hjelp som du kan få. Livet vil alltid gå opp og ned, men mist ikke motet
Det vil ordne sg for deg og
-
22-08-06, 23:11 #80
Jeg vet jammen meg ikke svarene på alt, Lilja, men akkurat nå så føler/tror jeg at du må velge deg ut et menneske eller to, hva enten det er psykolog eller et vanlig medmenneske - som du vil velge å stole på og la dine bekymringer få utløp hos. Ingen kan jo hjelpe deg hvis du ikke meddeler dem hva som er galt. Selv om man er psykolog eller hva som helst, så er man jo ikke tankeleser.
Akkurat nå synes jeg synd både på deg og på de som forsøke å hjelpe deg. Hvis du ikke åpner deg for dem, kan de ikke nå inn til deg. Jeg kan bare ikke se det anderledes nå. Og da får du jo ikke hjelp. Og det er veldig fortvilende for dem som forsøker å hjelpe deg.
Men du må også huske på at ingen er ufeilbare. Når/hvis du velger å stole på noen og lar alt komme ut, så kan jo folk få sagt noe som ikke faller helt i smak hos deg, forsnakke seg, kanskje ikke forstå i første omgang... Men det betyr ikke at de dermed har sviktet deg. De prøver, og du prøver, og det kan ta tid å nå hverandre.
Du får jo også veldig mange gode tilbakemeldinger her inne. Håper du tar det inn over deg, folk her er veldig omtenksomme, og det varmer på en tung dag.
Og så vil jeg si deg at jeg så et program om noe ang anoreksia her om dagen. Der kom det fram at man måtte ha noe fett på kroppen for at hormonproduksjonen i kroppen skulle fungere. Får du i deg den maten du skal ha? Det er det bare du som vet.
Og det er bare du som vet hva som virkelig nager deg og plager deg. Jeg håper virkelig at du får hjelp for dette en dag - helst en dag snart. Men husk at det vil være et sarmbeid/en dialog med deg og din terapeut.
Ang økning eller ikke i Levaxin-dosen kan jeg ikke råde deg. Men jeg mente at du la ut dine prøvesvar for ikke så lenge siden? Fikk du ikke tilbakemeldinger på dette da? Er ikke så dreven i dette at jeg ønsker å råde deg. Men jeg vet jo at man må være tålmodig etter doseendring, og hvis det ikke hjelper, så får noen effekt av Liothyronin eller Armour, så det er jo noe du da evt kan undersøke med tid og stunder - om du ønsker.
Husk alltid på at du bestemmer over deg selv, Lilja.
Og så kan jeg heller ikke få understreket nok verdien av å hjelpe andre mennesker eller dyr. Da blir man tvunget ut av det å bare konsentrere seg om sin egen elendighet. Men det er ikke sikkert det virker helt med en gang, man må holde på litt før det vonde slipper taket litt. Og så det å komme seg ut i naturen, det kan være balsam for kropp og sjel.
Og lykke til ;)
(Og så ser jeg at cathrin og madonna har vært å lagt fra seg mange gode visdomsord.)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Rare ord - magistrat og magister
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 6Siste melding: 29-10-08, 15:38 -
Øre-nese-hals-spesialist --- folk er rare ;-)
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 4Siste melding: 09-11-07, 10:18 -
TSH rare verdier
Av skaye i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 05-10-06, 19:25
Svar med sitat
Bokmerker