Viser søkeresultater 61 til 70 av 76
-
28-05-12, 23:29 #61
Sv: Femten år med ME, eller er det stoffskifteproblemer? Veien mot en diagnose.
pizzatopping er ikke ost da? en kompis som jobber på gård ba meg være obs på det, forskjell på topping og ost
-
28-05-12, 23:47 #62
Du har helt rett
http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...e#.T8QATlJq3jY
-
29-05-12, 14:59 #63
hmm palmeolje ja....da blei jeg usikker gitt
-
29-05-12, 20:05 #64
hei Rabiosa!

Det er en kjempespennende prosess du er i, mtp å få et liv igjen...vet veldig godt hvordan det er å ikke ha et..
..Sååå godt det må være å bli møtt- og hørt!
Har et spørsmål til deg; vet du om en fastlege- eller flere- i trondheimsområdet som er interessert i stoffskiftet og problematikk rundt det? Er på utkikk etter en ny fastlege i byen...Som kan ta meg på alvor...
klem til deg fra en trondheimsbeboer
-
29-05-12, 23:35 #65
Heisann esmeralda, har ikke noe særlig erfaring med det, var hos en lege som er annerkjent på aleris, men han kunne fortelle meg at siden søstern min har ulcerøs colitt hadde nok jeg og problemer med det (fikk ikke noe diagnose, han tok ikke engang i meg, og overhørte mine symptomer)... skikkelig ovenfra og ned holdning... ellers har jeg bare vært hos indremedisiner pga betennelse i lever og nyrer og de sier det kan være ls. Bra jeg har fått bekreftet det av Hertoghe,nå starter jo i grunn kampen for å få diagnosen her i norge da... jaja.
Jeg har lege på Orkanger jeg da, siden jeg bor der, og han er kjempeflink men ingen ekspert på ls, så han videresender meg heller. Håper du finner ut av det!
-
06-06-12, 01:14 #66
I dag var jeg hos fastlegen min og jaggu ordnet han med søknad om å få Erfa! Brukte litt overbevisning, men det fungerte som bare juling! Så nå ventes det på medisinen da, håper ikke det tar fryktelig lang tid. Erfa blir på prøve i ca 3-4mnd for å se om jeg har en effekt av den, og så skal jeg utredes for fibromyalgi. Jeg vil at diagnosene jeg fikk i belgia og skal gjelde her i Norge og da må en gjennom mølla da.
Men det skal jeg klare! Må si jeg er veldig glad for at jeg har den fastlegen jeg har, han hører virkelig etter.
-
08-06-12, 12:43 #67
Veldig spennende å lese tråden din.
Håper du holder oss oppdatert med hvordan det går med behandlingen, og hvordan prøvene dine utvikler seg.Hypo med anti-TPO. Pernisiøs anemi. Komplisert sykdomsbilde.
Dagboken til Evensen.
-
08-06-12, 16:23 #68
Jaggumeg hadde Erfaen allerede kommet på apoteket i dag! Typisk nok har hele familien utenom meg fått omgangssyken så jeg sitter hjemme og tripper, håper jeg får henta den i morgen!
Så langt har jeg gått ned 4,6kg og -6cm rundt magen, på bare rett over to uker! Magen føles mye bedre og jeg føler ikke at det er stappa inni der. Kjempegodt, og dietten uten mel og melk er så godt som problemfri.

-
08-06-12, 17:33 #69
Så herlig og høre!
Håper Erfaen hjelper deg til og bli enda bedre!
-
10-06-12, 01:19 #70
Hele huset ble rammet av omgangssyke i går så vi har ligget på sofaen hele gjengen i dag (to voksne og to barn), gleder meg til mandag for da skal jeg hente medisinen min! Fikk tekstmelding i går om at det var bare å hente!

Der slo hjernetåka inn, har jo allerede skrevet at den har kommet.....håper tåka letter litt nå etterhvert.
Lignende tråder
-
Væskefyllte, smertefulle kuler oppover hånden. Myksødem?
Av janis i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 1Siste melding: 01-12-11, 12:14 -
Fritt T4 som drifter oppover(?) etter total thyroidectomy
Av Zena i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 10-05-11, 12:25 -
Mitt liv, et levende helvete! Hypo 11 år, nye forandringer..
Av Thomas W H i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 28-02-09, 15:37 -
TSH synker, men FT4 går nesten ikke oppover...
Av sivcath i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 03-07-07, 12:30 -
Levende død,noen som føler det samme?
Av meg i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 5Siste melding: 06-08-05, 22:17
Svar med sitat
Bokmerker