Viser søkeresultater 51 til 60 av 203
Tråd: Dagens positive tråden
-
02-03-12, 16:50 #51
Sv: Dagens positive tråden
Etter en pjuskete dag i går der jeg våkna med kjempehøy puls alt for tidlig, og etter hvert fikk en saftig hodepine, var det nydelig og våkne i dag og føle meg pigg!

Jeg har gått to lange gode turer med Roberto, vår italienske mynde, idag, så han er nok rimelig fornøyd med meg
Da jeg handlet skeiet jeg ut og spanderte på meg en ny orkide, så i dag føler jeg rett og slett at livet er godt!
Siden jeg laget ei stor suppegryte i går, er middagen også lettvint; restemat.
-
09-03-12, 12:56 #52
Vi har plussgrader

Har stabla energi nok på bena til og få sendt en brevpakke på posten og handla inn for helga.
Brød laget vi i går, så resten av dagen har jeg store planer om og sitte parkert i sofaen med håndarbeid, lydbok og kleenex (de fleste i familien er forkjøla).
Ha en fin helg alle sammen!
-
12-03-12, 12:24 #53
Knuste i stykker den snikende depresjons følelsen i dag. Yes!
Dagens mestrings følelse ble til etter å ha pusset ned dørkarmen i entregangen.
God og billig måte å pusse litt opp på.
Skulle klart ha kjøpt en ny dør, men sparer til bryllup.
Det er litt morro å fornye det man allerede har også.
-
12-03-12, 16:29 #54
Trass i forkjølelse, føling på morgenkvisten og blodprøver tatt 3 mil herfra, har jeg i samarbeid med eldste guttungen bakt Eddie Eidsvågs "Kveldsbrød".
Flaks for meg fikk jeg dagens andre føling rett før lunsj; så jeg spiste ei skive av et fremdeles varmt brød.
Og jubel og glede!
Endelig en føling som kom som bestilt!
-
17-03-12, 16:52 #55
I dag er jeg så strålende fornøyd med meg selv at jeg kan ikke finne ord for og beskrive det. De to siste ukene har jeg tatt, litt hver dag, og ryddet og vasket i alle skaper på gang, soverom og boder, og nå nettopp kunne jeg konstantere at det er rent i alle disse rommene - også inni skapene

Sånne skippertak er helt komplett umulige og ta på en dag eller to for meg, men så er det det med og holde motivasjon og energi til og planlegge ting over flere dager.
Men jeg skal hilse og si det kjennes deilig nå når jeg er ferdig med det
-
17-03-12, 17:13 #56
Flot
Rigtig godt klaret, BenteR
Håber, den gode energi fortsætter!
-
17-03-12, 20:15 #57
Jeg har tilbrakt 2 av de siste 3 uker mer eller mindre på ryggen, alternativt på mage og i stabilt sideleie. 0 energi og ekstremt mye magesmerter i forbindelse med mat og timer etterpå. Stinn er nok ordet. Julemiddag ganget opp noen ganger hele døgnet er ubehagelig greier. Lav.... Oppjustering av dose for 5 uker siden, kjente noe var på gang og har fått det bekreftet. Nå er ikke "noe" på gang lengre, men jeg er
Med andre ord jeg er litt mer i farta igjen. Små turer og små gjøremål går fint. Jeg går ut forsiktig. Erfaring tilsier at det rette trekket
Vi humper opp, vi humper ned, vi humper opp...Nå går jeg og alarmen min på kveldstur
Tempoet blir nok litt lavere enn på rakker'n foran setningen her.
-
18-03-12, 00:24 #58
Håper du fortsetter og føle deg bedre, og at du får overskudd.
-
22-03-12, 06:30 #59
Det er salg på bøker hos Tanum, og jeg skal unne meg en god bok.
Kanskje en lydbok også.
-
23-03-12, 17:56 #60
Jeg har gått tur i strålende solskinn.
Vi fant frem hagemøblene i dag, så etter turen har jeg bare kost meg i solkroken sammen med dyrene våre.
Sol er deilig!
Lignende tråder
-
Positive opplevelser/gravid på liothyronin
Av Synne i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 4Siste melding: 08-01-11, 18:30 -
Dagens lille slanketips
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 76Siste melding: 29-03-08, 01:06 -
Dagens legebesøk - kavitasjon - antistoffer - TSH m.m.
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 24Siste melding: 08-05-07, 10:18
Svar med sitat
Bokmerker