Viser søkeresultater 41 til 50 av 73
Tråd: forventninger til Armour
-
18-05-05, 20:31 #41
jeg er litt redd legen min skal bli skremt av så lav temp og kanskje ta meg av Armour..
han gjør kanskje ikke annet enn og måle puls og trykk...
de siste dagene nå har jeg ligget på 35,2 rundt der...så det er jo bedre enn 33 ihvertfall;)
-
18-05-05, 21:00 #42
I mitt tilfelle var det Armour som hjalp - men ikke før nå i det siste ukene. Det vil vel si at en må ha nok av det før det virker.
Du tar jo ganske lave doser enda så du kan vel ikke vente resultater før du kommer opp i dose.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
22-05-05, 16:05 #43
Nå har jeg gått på armour i ca 2 uker...jeg tar 1/2 grain(30mg)jeg kjenner meg så stiv og støl i kroppen jeg kan forklare det på den måten...har noen hatt noe av det samme...???!!
Og vekten øker og hva må grunnlaget være for og spørre legen om xenical??noen som går på dette eller vet noe om det?
Fortvilet
-
22-05-05, 17:29 #44
Xenical er dyrt. Det er noen her som fortalte at det ikke hjalp henne noe mens hun var undermedisinert, først når hun kom opp i riktig dose.
nora
-
22-05-05, 18:03 #45
Jeg blir også svært stiv og støl på for lav dose, og jeg tror det er ganske vanlig. Forrige svaret mitt ble litt kort. Det jeg ville si var at Armour hjalp på kroppstemperaturen. Det gjorde ikke Levaxin.
Nå svinger kroppstemperaturen mellom 36,4 og 36,6 og det er vel tet oppunder "normalen".
At jeg hadde 36,1 i årevis ble helt neglisjert av legene, men det er da vel viktig for kroppens evne til å ta infeksjoner og slikt.
Etter to - tre uker begynner det jo å skje noe, men min erfaring er at det varer ikke lenge før du da må øke dosen. Øker du nå, vil du ikke kjenne noe resultat av dette før om 2-3 uker.
Jeg syns egentlig at vi må lære oss hvordan dette virker - både på godt og vondt. Egen erfaring kan være smertelig, men den er ikke dødlig, og det er egentlig den eneste lærdom.
det er bare det at det tar litt tid også da alba.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
22-05-05, 18:23 #46
Xenical er ment brukt dersom du har en BMI på 30 eller mer, i kombinasjon med kalorifattig diett. Xenical er således ingen erstatning for tradisjonell slankekur, men et supplement.
Opprinnelig skrevet av alba
Virkemekanismen er at fettopptaket i tarmen reduseres. Trolig er det dette som er årsak til de noe udelikate bivirkningene som kan oppstå.
Et konkurrerende produkt er Reductil. Den virker apetittsenkende.
Du må gjerne spørre din lege om du bør få disse pillene. Vær imidlertid obs på at du ikke får disse på blå resept. Produktene er patenterte, så de koster mye.Når jeg fikk diagnostisert lavt stoffskifte, sammen med forhøyede verdier av det som forårsaket hjerteinfarkt i ung alder, stumpet jeg røyken, inntok Levaxin, og bega meg til å sykle.
-
22-05-05, 21:37 #47
er kanksje litt utolmodig...men skal nok vente med økningen..
er så fortvilet når jeg ikke er bra og ser hva det gjør med meg opg mine nermeste
-
23-05-05, 12:08 #48
Opprinnelig skrevet av alba

Der kjenner jeg meg godt igjen, ja... Jeg har hatt pappaen til MK her i helgen, og på lørdag ble jeg kjempedårlig med intense muskel- og leddsmerter som bare ble verre på søndag. Jeg skulle egentlig gjøre masse i helgen, og hadde bl.a. lovet MKs pappa å hjelpe ham å handle klær - men det klarte jeg ikke. Jeg måtte rett og slett stenge meg inne på badet og gråte en halvtime på søndag formiddag, for jeg syns det er så ufattelig trist at den sterke, friske kroppen min er forsvunnet...! :(
-
23-05-05, 13:31 #49
folk blir lei av og høre hvorfor jeg ikke orker og slike ting...
var i selskap i helgen og der var det en dame som spurte meg hvorfor jeg ikke jobbet...jeg fortalte som sant var at jeg har et enormt søvnbehov på ca 12 timer og er ukonsentrert osv...
Hun kikket strengt på meg og sa: puh det er det hjernen din tror,det er bare og si til seg selv at det er bare og komme seg opp om morgnen og begynne og gjøre ting...
ble så lei meg at jeg dro hjem
.....Greit nok at jeg ikke skal gi opp eller sitte og vente til alt blir bra MEN kroppen lystrer ikke...
blir spennende og øke armour om 1 uke
-
23-05-05, 16:28 #50
Det er flust med ubeteksomme personer og det er ikke alltid man skal overse dem ! Si i fra !
Likevel syns jeg en bør kunne tåle mer fra folk enn fra leger og andre spesialister som behandler spørsmål som du blir direkte berørt av. Jeg forlanger ikke at de skal vite akkurat hvordan JEG har det, men de bør jaggu vite mye om det generelle, og også ta hensyn til det når de vurderer oss.
Hvordan vet vi om feks. en anke har tatt tilbørlige hensyn ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Svar med sitat
Bokmerker