Side 5 av 5 Først 12345
Viser søkeresultater 41 til 44 av 44
    Medlem siden
    Apr 2007
    Meldinger
    337

Standard

Takk for tipset!

Bruker du solhatt hver dag for å forebygge, eller bare når du er blitt syk?

Medlem siden
    May 2006
    Meldinger
    386

Standard

Leya, jeg regner med at de har sjekket at du ikke har astma? Jeg fikk astmadiagnose i januar etter å ha hostet i perioder i minst 18 mnd.
    Jeg hadde ikke rallende pust, men når jeg la meg ned så ble bronkiene flatet litt sammen og luften fikk trangere plass. Så hostet jeg om kvelden og natten da, og var helt gåen av søvnmangel.
    Forkjølelser og anstrengelse gjorde det verre, og jeg var forkjølet i månedsvis. Ikke forkjølet , men gikk og hostet i mange uker etter at det var slutt med feber og snørr.

Jeg går på lavkarbo nå. Det er det eneste som har hjulpet på vekten min. Har prøvd det vanlige, å spise mindre og ikke fet mat, men har ikke gått ned.
    Har ikke gått GR, men Ingers rugbrød, og gikk ned 2 kg på 6 mnd. Det syntes jeg var dårlig når en er nesten 100 kg. Forventer å gå ned mere.
    6 mnd på Atkins like etter, så gikk jeg ned 18 kg!

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Kongsberg
    Alder
    53
    Meldinger
    387

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av marge
    Leya, jeg regner med at de har sjekket at du ikke har astma? Jeg fikk astmadiagnose i januar etter å ha hostet i perioder i minst 18 mnd.
    Jeg hadde ikke rallende pust, men når jeg la meg ned så ble bronkiene flatet litt sammen og luften fikk trangere plass. Så hostet jeg om kvelden og natten da, og var helt gåen av søvnmangel.
    Forkjølelser og anstrengelse gjorde det verre, og jeg var forkjølet i månedsvis. Ikke forkjølet , men gikk og hostet i mange uker etter at det var slutt med feber og snørr.

Jeg går på lavkarbo nå. Det er det eneste som har hjulpet på vekten min. Har prøvd det vanlige, å spise mindre og ikke fet mat, men har ikke gått ned.
    Har ikke gått GR, men Ingers rugbrød, og gikk ned 2 kg på 6 mnd. Det syntes jeg var dårlig når en er nesten 100 kg. Forventer å gå ned mere.
    6 mnd på Atkins like etter, så gikk jeg ned 18 kg!
    Heisann Marge, jeg har ikke astma, det er sjekket ved sånne pustetester, ikke føler jeg at jeg har det heller, selv om jeg peser som en hvalross til tider og det av ikke noe...

Jeg har tenkt mye på det med Atkins diett og lurer på om det kan være noe for meg, problemet er at jeg ikke er motivert :( men jeg prøver å motivere meg selv hver dag nå....

Medlem siden
    Apr 2007
    Meldinger
    337

Standard

Det er ikke lett å motivere seg til en total livsstilendring.

Men kanskje vil det hjelpe litt å bare begynne å spise mer proteinrik mat og grønnsaker? Uten å nekte deg alt det andre...

Jeg synes det er vanskelig å slutte med karbohydrater når jeg først har begynt. Men hvis jeg tvinger i meg grønnsaker eller noe annet ordentlig mat, mister jeg litt lysten på søtt.

Side 5 av 5 Først 12345

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn