Viser søkeresultater 41 til 50 av 67
Threaded View
-
01-08-06, 23:01 #1
Hyposymptomer? Sliten binyrebark? Overdosering? Annet?
Heisann
Har et tilbakevendende problem som jeg ikke forstår. Noe av det første jeg nevnte for dere her inne på forumet når jeg meldte meg inn i begynnelsen av mars? - var at jeg var så skikkelig dårlig uka før menstruasjon, bl.a. med veldig hjertebank, total søvnløshet - bare såvidt slumring og dermed fryktelige mareritt og gift-lignende opplevelse i hele kroppen.
Det kom da fram at det trolig kunne være sliten binyrebark og at Progesteron-krem kunne hjelpe. Det synes jeg vel også at det gjorde, samt at jeg begynte å dele opp Levaxin-dosen i to - morgen og kveld.
Men i alle fall de siste to gangene nå har det vært like ille igjen. Tar ikke Progesteron-krem hele måneden, det har jeg ikke råd til. Gjorde det vel første måneden kun - deretter ca 14 dager i måneden, men alltid uka før mens.
Har dog økt dosering fra 100 mg Levaxin om dagen til 150 mg, samt 20 µg Liothyronin. Så jeg begynner å lure på om det kan være overdoseringssymptomer, men i så fall - hvorfor kun uka før menstrusjon? Jeg synes dette er meget merkelig.
Noen som har noen innspill på dette (håper inderlig dere har)?
Og så glemte jeg: Hvordan oppleves hjertet ved overdosering, evt hypertyreose? Det er ikke slik at mitt hjerte slår fort, nei heller veldig sent. Men det slår så hardt. Tenkte jeg skulle forsøke å ta pulsen, men den er så svak på håndledd og på halsen at jeg får det ikke til."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
binyrebark? hva er det?
Av Lissa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 05-10-06, 12:44 -
Et helt annet liv.
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 28-09-06, 16:24 -
Kul på ryggen
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 12Siste melding: 28-09-06, 14:18

Svar med sitat
Bokmerker