Side 5 av 7 Først 1234567 Siste
Viser søkeresultater 41 til 50 av 63
    Medlem siden
    Jun 2007
    Sted
    Telemark
    Meldinger
    287

Standard

Har du vært innom Norsk Revmatikerforbunds debattforum? Du finner det ved å gå inn på linken jeg la inn. Der kan du stille spm til revmatolog også, tror dessuten du har større sjanse for å treffe noen som har erfaring med wg der

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Trondheim
    Alder
    65
    Meldinger
    33

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Hansen
    Har du helt forlatt hypothyreosemistanken ?
    Hei Hansen
    Har ikke forlatt denne mistanken ennå nei. Det er bare det med den voldsomme smerten jeg hadde og har i ganen og det området som får meg til å tenke i andre baner.
    Er også redd for å fokusere for mye på en sykdom. Fikk litt dårlig erfaring med det i fjor høst. Jeg var til indremedisiner som fikk mistanke om Akromegali (som forårsakes av svulst på hypofysen). Det ble tatt blodprøver som ikke kunne bekrefte eller avkrefte mistanken. Ble til slutt sendt til MR og der fant de faktisk en liten svulst på hypofysen. Da ble jeg jo veldig fokusert på Akromegali som du skjønner. Til slutt ble det bekreftet at svulsten ikke var hormonproduserende og ufarlig.
    Så jeg er litt redd for å henge meg opp i en sykdom, vil derfor sjekke ut flere som stemmer med symptomene. Jeg har også hovne og såre hender og føtter, som kan minne om vaskulitt

Jeg var hos en som driver med kvantemedisin, vet ikke om det er noen som har erfaring med det?
    Da jeg ble undersøkt der fikk jeg voldsomme utslag på vaskulitt på maskinen, dette er noe som styrker mistanken om WG.

Jeg må si tusen takk for alle de fine svarene. Dere er alltid så engasjerte og behjelpelige på dette forumet.
    Tusen takk alle sammen!

Jeg håpet kanskje med denne tråden at det var noen som leste den og hadde vært ute for samme symptomer/mistanke, og kunne fortelle at det ikke er WG men .......... du har. Det har jo vært ønsketekningen da, men jeg skjønner at jeg må lete vider. Eller kreve videre utredning. Må si jeg har en liten kamp der da!
    Acromegali eller hypothyreose ?. Hilsen Arild - 47 år

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Den kampen ønser jeg deg lykke til i. Den må du ta - det er desverre ingen andre som gjør for deg - og slik burde det vel ikke være.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Akershus/Telemark
    Alder
    50
    Meldinger
    539

Standard

Hva er forresten Kvantemedisin? Jeg har nok vært lenge nok i Utlandet til å ikke få med meg det uttrykket ;)

Alternativ medisin? Natur medisin?

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Det er den som hevder at : Hver celle i kroppen har en resonansfrekvens.
    Dette er vel (trot jeg) en slags grunnleggende teori. Så bruker de masse rare instrumenter som de hevder at kan kommunisere direkte med cellene.

Nå er jeg meeeget skeptisk til slikt og forklaringa mi er sterkt preget av det.

http://www.scio.as/
    Her fant jeg litt - så kan de forklare selv.......
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Akershus/Telemark
    Alder
    50
    Meldinger
    539

Standard

Interessant lesning... mulig det er verdt å sjekke det ut når jeg er tilbake i Norge. Skader sikkert ikke

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

vel sivcath - jeg vil vel gi det rådet å se deg godt fore og ikke tru på hvasomhelst.... (som ellers)
    Skade gjør det kanskje ikke - ikke annet enn lommeboket og eventuellt litt selvkjennslen.
    Men det skulle jo helst hjelpe litt også......

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Akershus/Telemark
    Alder
    50
    Meldinger
    539

Standard

Du har ett poeng der. Men å lese litt mer skader aldri. Selv tror jeg at jeg får bra hjelp på Balder. Egentlig så trenger jeg ikke så mye mer å få undersøkt akkurat nå.
    men skulle ting gå skeis... så har man alternativer

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

sant - kunnskap skader nok ingen.......
    Dette vi har krever at man omtrent tar doktorgraden både på seg selv og legen på en gang

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Trondheim
    Alder
    65
    Meldinger
    33

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Hansen
    Det er den som hevder at : Hver celle i kroppen har en resonansfrekvens.
    Dette er vel (trot jeg) en slags grunnleggende teori. Så bruker de masse rare instrumenter som de hevder at kan kommunisere direkte med cellene.
    Ja det kan virke veldig komplisert hvis man leser info om Kvantemedisin. I et program på TV så jeg at det var forslag om å bruke Kvante i bedriftshelsetjeneste og der forklarte de veldig godt hva det er. Det er et slags "ekkolodd" (sånn på båter), hvor man sender ut mange elektriske impulser og får tilbakemelding. Så på en måte skanner man kroppen og finner ut hvor problemet sitter. Man behandler også med elektriske impulser.
    Acromegali eller hypothyreose ?. Hilsen Arild - 47 år

Side 5 av 7 Først 1234567 Siste

Lignende tråder

1. Moderat binyreinsufficiens eller hypothyreose
    Av Anisa i forumet Sygdommer som ligner hypothyreose
    Svar: 3
    Siste melding: 14-11-09, 14:13
  2. Hypothyreose eller binyrene?
    Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 3
    Siste melding: 14-11-09, 14:13
  3. Psykisk sygdom eller hypothyreose?
    Av 78lykke i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 61
    Siste melding: 17-09-09, 22:24
  4. Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
    Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavt
    Svar: 77
    Siste melding: 09-03-09, 23:35
  5. Svar: 4
    Siste melding: 04-06-06, 01:01

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •