Viser søkeresultater 41 til 50 av 99
Tråd: Vondt og skjelvinger
-
14-06-06, 14:19 #41
Ja eller kjøp ido-form på apoteket. Jeg kaster opp av penicilin om jeg ikke tar ido-form samtideig...
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
14-06-06, 20:33 #42
Er uvell av tablettene jeg pencillin assa Uff håper ikke jeg må være sånn vælver i magen UFF
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
14-06-06, 20:36 #43
Kjøp IDO Form Lilja. De er ikke så dyre og reseptfrie
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
21-06-06, 23:20 #44
Spørsmål om Stoffskifte og Leddgikt :,)
Jeg hadde barne leddigt da jeg var liten men nå er det ingen som følger det opp om jeg fremdeles har det :,( Legen sa da jeg var 18 år at jeg kom ikke til og vokse det av meg. Men jeg har vært bedre i lang lang stund uten medisiner og uten og operere som jeg gjorde da jeg var liten. Nu har jeg begynt og kjenne smerter i det kneet igjen som ligner på det samme som da jeg var mindre men hvordan få legen til og forstå da om man vil vite om det er leddgikt ennå?
Og har leddgikt og Lavt stoffskifte noen sammenheng?
Unnskyld rare spørsmåla mine jeg vet :,)Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
21-06-06, 23:26 #45baremei Gjest
Det kan ha en sammenheng på den måte at begge gjerne er autoimmune sykdommer, og en sykdom av det slaget øker sjansene for å få en annen.
Jeg har bechterews, en betennelses-revmatisme, som er autoimmun, men ikke-autoimmun stoffskiftesykdom.
Min erfaring er at revmatismen blir betydelig bedre av riktig stoffskiftebehandling, men borte er den slettes ikke. *knekke seg opp av stolen*
Jeg vet ikke om det gjelder leddgikt, men for min del er den aller beste medisinen å trene. Mye. Og riktig. Og manuell fysioterapi. Vanlig fysioterapi er for pingler og hjelper ikke en døyt annet enn der og da. Manuell er vondt og tøft og slår luften ut av meg, men veldig nyttig.
-
21-06-06, 23:30 #46
Uff det hørtes ikke godt ut det du hadde :,( Håper du har det bra for det og kommer deg igjennom dagene
Jeg trener jo en del fikk beskjed jeg trener nok for mye assa 3 dager i uka er ikke for mye men tia jeg bruker er for lenge og da sliter jeg meg ut og trening er ikke gøy. Håper klare bruke mindre tid på det og bli flinkere til og roe meg ned og kan føle meg trygg
Er nok litt eller en del URO inni meg
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
31-07-06, 21:05 #47
Vondt under ribbeina
Jeg har veldig vondt under ribbeina da jeg løper det er grusomt vondt jeg vet ikke hva det er og blir redd. Så stopper ikke jeg da det er så vondt at jeg nesten dør jeg bare fortsetter :,( Jeg er redd men samtidig vil jeg plage meg sånn for jeg føler det fortjener jeg.
-
31-07-06, 21:21 #48
Huff da! Det høres ikke bra ut. Jeg vet ikke hva dette kan være, men jeg kan ikke tenke meg at det er noen god ide å fortsette å løpe når det gjør så vondt! Og at du fortjener det? Hvorfor i all verden fortjener du å ha det vondt?
-
31-07-06, 22:07 #49
Nei det er ikke godt men jeg fortsetter for det selv om jeg er redd. Jeg bare synes jeg fortjener ha det vondt men vet jeg burde ikke gjøre sånt heller være god med meg selv, så er det og få til det da
-
04-08-06, 10:26 #50
Nu er det bak ribbeina borte smerten men på venstre side er det vondt da jeg tar oppå noen ribbein og kjennes som sår noen som vet om hva det kan være ? Viss man har brekt ribbein gjør vell det sinnsykt vondt? Jeg har vondt da eg tar på det og kjennes ut som sår eller et stort blåmerke for og beskrive smerten da viss man tar på et blåmerke det er jo vondt. Men utenpå synes det ikke noe , prøver og ta på ribbeinet og det gjør så ont og mange ganger jeg ikke klarer og gå uten og holde på den siden det er ont :,( Mye vas her nu men håper noen vet
Lignende tråder
-
Skjelvinger
Av Anne Ma i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 50Siste melding: 07-03-08, 21:06 -
Ræva dag i dag. Skjelvinger ut av en annen verden...
Av Thomas i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 25-03-07, 19:56 -
skjelvinger
Av pling i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 19-03-07, 23:15 -
Jeg har så vondt..
Av Leya i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 8Siste melding: 14-08-05, 22:31
Svar med sitat
Bokmerker