Viser søkeresultater 41 til 50 av 92
-
09-05-06, 22:47 #41baremei Gjest
Joda, det kan man!
-
09-05-06, 22:52 #42
Oki kult da
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
09-05-06, 23:11 #43
Ã…, herlighet, så mange skjønne DYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYR, bortsett fra kamelen da. Eller, skjønn den også, men den var litt for stor til fanget
Nei, vet du hva? baremei, nå tar du med deg kamelen og så kjører vi avsted til Lilja, så rir vi rundt på udyret til vi blir lagt i lenker og innlagt på lukket avdeling. Så får vi kanskje fred med oss selv, eller...???
Kattene mine heter:
Garfield - den har matallergi og må ha spesialfor - det er det skjønneste dyret på jordens overflate, personligheten
Sylvester - den er manisk-depressiv, helt koko. Enten farer den rundt som en propell i hele huset, eller så sitter han å depper over ei vannskål eller med hodet ned i en sko!"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
09-05-06, 23:19 #44
Jeg tror jeg trenger å være med på denne kamelturen også! Håper det er greitt?? Igjen:
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
09-05-06, 23:24 #45
Hjertlig velkommen, jo flere jo bedre
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
09-05-06, 23:31 #46
Ã… så fine navn på dine katter Stina
Takker for dine og andres svar
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
10-05-06, 00:52 #47
Ja, du ble vel litt engstelig nå....?
For å se den gale gjengen komme ridende på en kamel?
"O've - verre syn var ei sett, hverken før eller siden"
-
10-05-06, 14:13 #48baremei Gjest
Også kan vi ha denne i bånd mens vi rir kamel:
http://home.eunet.no/~linehal/images/svin.jpg
Og da tror jeg disse her hadde gjort sånn igjen:
http://home.eunet.no/~linehal/images/personligheter.jpg
-
10-05-06, 14:26 #49
Må ha en hver da i bånd he he he
-
10-05-06, 15:26 #50
Neheeeeeeeeeeeeeeeeeeeei, baremei, vi skal ikke ha svinet med. Da slakter dere den bare når dere er gått tom for Armour - og eter kjertelen rå og ukrydret - er jeg redd for
Og de fæææææææææææææææææle mannfolka får du drasse på sjøl!
(OBS Håper nå inderlig at de ikke er nær og kjære familiemedlemmer
- ja, mannfolka, altså. )
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte, selvom ikke s-ft4 er unormal?
Av gretal i forumet Lavt stoffskifteSvar: 44Siste melding: 29-06-08, 15:30 -
Vanlig å rase ned i vekt med lavt stoffskifte
Av gutt_81 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 9Siste melding: 22-07-07, 23:40 -
Lavt stoffskifte og vekt
Av Kathrine i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 6Siste melding: 12-06-07, 20:33 -
Hvordan klare gå ned i vekt?
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 82Siste melding: 08-04-07, 22:58
Svar med sitat
Bokmerker