Viser søkeresultater 41 til 50 av 71
Threaded View
-
05-11-10, 14:41 #1
Hyperparathyroidisme eller noe annet?
Jeg er helt ny her, og har ikke lavt eller høyt stoffskifte, men dette er det nærmeste jeg kommer til et forum der jeg kan forhåpentligvis finne likesinnede med litt mer informasjon enn jeg har.
Jeg har fått diagnosen hyperparatyreoidisme pga d-vitaminmangel. Jeg har mange symptomer inkl. muskelsvakhet, rykninger, stivhet, spasmelignende smerter, svimmelhet og diverse symptomer fra nervesystemet mitt som tydeligvis er helt overaktivt. Slik har jeg gått i 5 år nå, med mye variasjoner, og nesten friske perioder. Jeg ble ikke diagnosert før i år, enda jeg har ligget på sykehus til og med fordi jeg har vært så syk.
Det som forvirrer meg er at jeg aldri har hørt om sykdommen før. Jeg fant litt informasjon på nettet. Jeg har tatt D-vitamintilskudd m/kalsium etter resept nå i 2 mnd, men føler meg egentlig ikke noe særlig bedre! Jeg skal til ny kontroll i slutten av november.
Noen her som har det samme eller kan noe mer om det enn meg? Jeg synes symptomene mine er veldig ille og jeg klarer så vidt å komme meg til bilen uten å stupe i bakken for tiden. Jeg vil så gjerne bli frisk igjen, men det skjer ingenting.
Lignende tråder
-
Hypothyreose? Noe annet?
Av Lippincott i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 20Siste melding: 05-01-11, 17:22 -
Lincoln om makt og annet
Av Kevlin i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 4Siste melding: 17-06-10, 14:07 -
Et helt annet liv.
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 28-09-06, 16:24

Svar med sitat
Bokmerker