Viser søkeresultater 41 til 50 av 88
Threaded View
-
11-03-07, 20:14 #2
Noe forvirret over prøvesvar...
Hei alle sammen,
Jeg har fått tilbake min 3. runde med prøvesvar siden jeg fikk vite at jeg er hypo. Vet fortsatt ikke hva som forårsaker det da min TPO var 1 og dermed normal. Har også vært til ultralyd, men ingen funn der, bortsett fra noen uregelmessigheter. Legen som tok ultralyd mente at blodprøveene fikk være avgjørende. Uansett.. Jeg føler meg langt fra bra, men iflg. svarene mine så er jo alt normalt.
TSH: 1,4 (0,4 – 3,5)
FT4: 12 (7 – 16 )
FT3: 3,8 (3,0 - 6,0)
T3 er kanskje noe lavt, men kan T3 alene være årsak til at jeg har så mange symptomer? Jeg er sliten og trøtt, verker i muskelatur, tankegangen går på tomgang, sover dårlig om natta, tørr hud, klør osv. For å si det sånn så har jeg stort sett de fleste symptomene.
Tar gjerne imot gode forslag til dere. Skal til legen min i morgen tidlig.Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte
Lignende tråder
-
Kan jeg ha hatt el har lavt stoffskifte selv om det ikke synes godt på prøvene?
Av Aina i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 27Siste melding: 07-10-10, 21:15 -
Lavt stoffskifte. Sikker diagnose?
Av Maxern i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 16-11-08, 14:33 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat
Bokmerker