Side 4 av 4 Først 1234
Viser søkeresultater 31 til 32 av 32
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Jeg fikk høre at det fins noen fantastiske såler:
    http://www2.yoursole.com/ og de selges i Norge på sportshuset eller flere steder, surf derfra til de europeiske linkene, litt plundersomt å klikke seg fram.
    spesielt bra til de plattfote , som jo ellers må til ortoped og få tilpasset fotseng.
    Mankan også bruke disse sålene uten oppvarming og forming, da er de enda mer opphøyde.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Halloen

Tror ikke jeg føler det helt på samme måten i føttene som du, Gunnda, men det er jo ikke nødvendgvis så viktig. For i tillegg til våre stoffskifteproblemer m.m., så vil vi jo ha ulik anatomi. Men det med krampene er likt - har hatt kramper i føttene siden jeg var liten, har det daglig og nattlig hvis jeg ikke spiser ca 500 mg magnesium hver dag.

Men jeg har også tykke "puter"...

Tusen takk for link, Nora - skal få studert den etterhvert!

Og så vil jeg bare si at vi har fått lavtrykk og ingen vind - jeg har nesten ikke plager i blære og øyne!!!!!!!!! Musklene i kroppen er vonde dog, for de strammes ved "uvær" og løsner slik som nå - og det blir ekstra vondt; stramme, løsne, stramme, løsne.... Og det tar jo måneder før de er helt løse.
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Side 4 av 4 Først 1234

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn