Viser søkeresultater 31 til 40 av 63
Threaded View
-
23-12-07, 18:26 #1
Fikk vite for tre dager siden att jeg har lavt stoffskifte
Fikk vite for tre dager siden att jeg har lavt stoffskifte, og ble satt på tabletter med en gang (Levaxin 100microgram)
Vært dårlig i 6 uker, forkjøla, sliten og lei, men gikk ikke til lege før jeg begynte å miste felt med hår. Ble tatt blodprøve, og to dager etter ringte legen meg og sa jeg måtte komme dagen etter for å starte på tabletter som jeg måtte ta for resten av livet
Så jeg søkte litt på nett for å finne ut hva dette betydde, og prøvde å finne ut hva jeg burde spørre om.
Satt en time på vente rommet for hun var forsinket, da jeg endelig kom inn fikk jeg en resept i hånda og ble bedt om å gå til laben for å bli veid. Ble helt forfjamset men fulgte etter, der kom det ei dame og veide meg. Jeg sa jeg ikke skjønte noe, at jeg bare hadde blitt kastet inn dit, hun pekte på noen tall som var måling med noe som hadde med 4, fikk ikke med meg hva det var :(
Jeg lurte på om det var noe jeg skulle ta hensyn med når det gjaldt tablettene, hun sa bare at jeg skulle ta en om dagen. Det var det og jeg gikk, ble kjempe forvirra for jeg trodde jeg skulle få noe veiledning og svar på ting. Kan hende dette har med jula og dårlig tid å gjøre, skal nå tilbake for ny time og bli veid den 7.01.08. Og håper på noen svar da.
Så nå sitter jeg her med noe som jeg egentlig ikke vet hva er, eller om det er noe jeg skal passe på. Føler meg elendig, fortsatt syk og aner ikke om det har noe med sykdomen å gjøre, vondt i brystet, feber, hodepine, og masse julestress. Kjenner jeg nesten ikke orker alle folkene her, og gleder meg ikke til jule feiringen. Bare lyst til å legge meg til å sove, og håpe alt er vekk når jeg står opp.
Ble masse syting her, men måtte bare få det ut av systemet. Regner med at alt ordner seg til slutt. Dette er vel ikke verdens undergang.
Håper på noen svar og at det kanskje er noen som kan fortelle meg noe
Det jeg lurer på er om det er noe spesielt jeg bør spørre legen min om, eller sjekke ut. Hun nevnte i forbifarten at hun ikke kunne noe om det, men kankje hun har tenkt å lese om det til neste time. Jeg aner ingenting, og klarer nesten ikke tenke klart engang.• Fikk vite for tre dager siden att jeg har lavt stoffskifte
• Man lærer så lenge man lever, ihvertfall jeg
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Jeg fikk diagnosen lavt stoffskifte for litt over 2 år siden
Av LillePus i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 02-11-09, 20:45 -
Fikk lavt stoffskifte under første svangerskap for 17 år siden.
Av Alma i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 04-10-08, 10:32 -
Jeg fikk vite for ca. åtte mnd siden at jeg har lavt stoffskifte, er 28 år.
Av liten i forumet Lavt stoffskifteSvar: 78Siste melding: 04-06-07, 20:27 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker