Side 4 av 6 Først 123456 Siste
Viser søkeresultater 31 til 40 av 60
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Takk for svar. Jeg har hjertebank derfor jeg tror jeg er hyper.

baremei Gjest

Standard

Jeg får hjertebank av både hypo og hyper, og kan ikke bruke det som målestokk i det hele tatt. Jeg må støtte meg på blodprøvene for å se i hvilken retning jeg skal dosere. Norheim sier det ikke er normalt, men heller ikke veldig sjelden. Samme med diare, jeg får det som hypo - det er vanligvis et hyper-tegn.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard syk eller lat hvordan avgjøre hva det er?

Noen ganger lurer jeg på om det er sykdommen eller om jeg bare er lat og trett.
    Er det andre som har det sånn og har dere noen lure tips for å finne ut hva som er tilfelle lat eller syk

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

Standard

Ja, gjett om...

Jo, når du ikke klarer å komme deg ut av senga mer ... da er du syk. Eller hvis knærne klapper sammen og du raser ned trappa ... da er du også syk.

Men det er kanskje litt dumt å skvise den siste livssafta ut? Vel, det er det som kan være vanskelig å vurdere. Spesielt når ingen tror noe på deg.

Fint hvis medisin kan hjelpe da ;)
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

baremei Gjest

Standard

Hadde du vært lat hadde du ikke orket gidde å lure på om du var lat.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Det hender tanken streifer meg, men det er helt til jeg går ut av døren. Uansett hvor glad jeg er, eller hvor lyst jeg har, sier kroppen tydelig i fra at nok er nok. Og latskap er jo psykisk og rimer dårlig med lysten til å fortsette ;) Sånn er det for meg i hvertfall.
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    402

Standard

du er ikke lat når du har lyst til å gjøre noe annet enn å være trett

jeg vet med meg selv at jeg ikke finnes lat fordi jeg bruker energien min til det fulle når den dukker opp iblandt.
    men det kan gå månedsvis mellom hver gang i perioder, og da begynner man jo å lure.

men som en annen her sa: når man er lat gidder man ikke lure:=)

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard HVA SKJER MED KROPPEN MIN?

Noe er galt med stoffskiftet det er jeg sikker på. Jeg er veldig trett, har vont i hodet og i morges var jeg så kvalm at jeg ikke kom meg på jobb. Jeg er også veldig slapp.

Har hatt det litt sånn da jeg var hyper, men da hadde jeg hjertebank.

Neglene mine h ar begynt å brekke. Negler hva er det?? Noe de gjør hos meg når stoffskiftet er for lavt.

Sist jeg var hos frisøren ble ikke håret så lyst ved bleking som det pleier, har sikkert ikke noe med stoffskiftet å gjøre eller?

Jeg vet at jeg må måle stoffskiftet fort og skal gjøre det på onsdag.

I mellomtiden sitter jeg her m ed mine tanker og lurer på om jeg skal kutte ut medisinen noen dager eller om det da bare blir enda verre.

HÃ…PER NOEN HAR NOEN GODE RÃ…D.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

Mange trenger litt mer om vinteren.

Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Vestfold
    Meldinger
    170

Standard

Syns ikke det er noe lurt å eksperimentere med å kutte ut medisin. I alle fall ikke rett før du skal ta prøve, for å få representativt resultat. Har hørt av endokrinolog at Levaxin har en halveringstid på 8 dager. Det vil derfor ta noe tid å føle effekten av å kutte ut medisin. Uansett kan du ikke vite at det er riktig å ta mindre før du har tatt blodprøve. Det er ikke så lett å føle på kroppen hvordan man ligger an. I alle fall syns ikke jeg det...
    Håper du blir bedre snart, får hjelp av lege e.l.

Side 4 av 6 Først 123456 Siste

Lignende tråder

1. Svar: 4
    Siste melding: 23-09-07, 12:40
  2. Er noe galt?
    Av pandalakris i forumet Blodprøver
    Svar: 31
    Siste melding: 05-09-07, 09:50

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder