Viser søkeresultater 31 til 33 av 33
-
03-04-07, 10:55 #31
..
Hvis du mener de stripsa som sitter på etter operasjonen.. så satt de to uker hos meg. De sier det skal holde. Jeg har også kjøpt meg mediform, men er litt usikker på om det har noen effekt så lenge etter. Jeg bytter på litt.. bruker en del kirurgisk-tape som man får kjøpt på apoteket. Der har de i hudfarget og den syns nesten ikke. Det viktigste er at man skåner arret for sol og gnisninger (eks fra genser) iallfall ett år.
Nå er det 6 uker siden jeg opererte sist gang og arret mitt ser greit ut. Ikke helt jevnt enda og fortsatt rødt, men tror det blir greit. Jeg sliter mer med kuler oppover halsen (på innsiden, som føles veldig hard) Ettersom jeg også har fjernet seks lymfeknuter, antar jeg at det er grunnen..Operert to ganger for skjoldbruskkjertelkreft, venter nå på radioaktivjod-behandling. Tar 150 mg Levaxin hver dag.
-
04-04-07, 10:14 #32
arr vev
Hei
Takk for svar,
jeg har og skiftet bandasje og strips selv, det er 1 mnd siden jeg opererte, om mitt arr er og buklete og rødt, men tror at dte blir bedre.
jeg skal og kjøpe dette, "vidunder" plasteret for å beskytte arret mitt.
HA en fin påske !!
sofus
-
16-10-07, 22:40 #33
så dere er blitt elt bra ,prikkinen er borte?,,hukeland ville ikke opperere meg på grunn av for store bivirkninger ,,calsium ..min kertel var 43 ml.for et år siden var den 39 ml.,.,.,hva var deres?
s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
Lignende tråder
-
NRK hadde en god sak om mat og tilsetningsstoffer
Av helgemann i forumet Helbred og kostholdSvar: 2Siste melding: 03-11-10, 14:23 -
Hadde antistoff i minst 5 år før eg fekk lågt stoffskifte hausten 2005
Av Delisa i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 56Siste melding: 03-07-10, 15:08 -
Ville du gått med en t-shorte det sto jeg hadde lavt stoffskifte på?
Av Larah i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 25-06-10, 22:06 -
Frustrert over legen... Hadde ikke forventet meg dette!
Av Moxa i forumet Hos legenSvar: 14Siste melding: 11-12-09, 14:49 -
Jeg fikk et barn i desember 1997 og hadde absolutt ingen oppfølging av hypothyreose
Av rubimor i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 24-08-06, 11:19
Svar med sitat
Bokmerker