Viser søkeresultater 31 til 34 av 34
-
13-05-07, 01:41 #31
Heia Lie
Ooops - den linken glemte jeg, om tennene... Men siden du sier den er om kavitasjon, så regner jeg med at jeg har lest den fra før av, for det er ikke så mange av dem, tror jeg ;) Skal bla tilbake å kikke på det senere. Ã…ja, bro, hm.. vet ikke jeg, det var det tannlegen sa i går, men jeg trodde kanskje det var noe annet han hadde snakket om i fjor. Jeg har ikke greie på dette siden jeg ikke har gjort sånn før. Det er jo bro og krone og implantater og forskaling, holdt jeg på å si - hva heter det? Husker det ikke... Skallfasetter eller noe slikt? Men det er vel noe som settes utenpå de gamle tennene? Så de andre da, jeg vet ikke hvilke av dem som er aktuelle for meg, og det må jeg ha greie på i tillegg til hvilken bank som er lettest å rane - før jeg trekker bissene
Men de andre linkene dine over her, leste jeg nøye gjennom i går natt, det er nemlig sent på natta det er et lite håp om å få litt igjennom tåka her ;) Og jeg tror nok det er re-opptaket, eller hva det nå het, av Serotonin som nora må ha ment.
Jeg har alltid blitt verre av antidepressiva de gangene jeg har vært dum nok til å prøve det, så for meg er ikke dette noe alternativ. Men jeg tror Liothyroninen hjelper littegrann på psyken, selv om det røyner på nå pga så lang tid med verking og søvnløshet. Men i morgen snur det sikkert
Og så hjelper det å drøfte ting og tang med så hyggelige folk som deg selv, Lie, det er sikkert!
Neida, er bare glad for linker jeg, men jeg får litt dårlig samvittighet hvis jeg ikke orker å lese dem. Det er bare det, skjønner du ;)
Ja, ei god natt til deg også, men du sover vel allerede de uskyldiges søvn. Så du får ha en riktig god dag da, når du engang står opp!
Ha det fint, Lie
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
02-07-07, 05:28 #32Gjest
http://www.drrind.com/
Her står det ganske utfyllande om samanhengen mellom skjoldbruskkjertelen - binyrene og østrogendominans.
Også lang liste med medisin/kosttilskot han brukar i stoffskifte-terapi....
-
26-08-07, 11:35 #33
http://home.online.no/~meretlun/hypotyreose.htmDe catabolske hormoner er de som hjelper til med å bryte ned dødt vev og å frigjøre stoffskifteavfall fra kroppen. Disse hormonene inkluderer hydrokortison og thyroideahormoner.
De anabolske hormoner er disse som hjelper til med å gjenoppbygge kroppen og inkluderer DHEA, østrogen, progesteron og testosteron."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
06-09-07, 22:59 #34
Vi har i andre innlegg vært inne på Hydrokortisonkrem.
Man kan finne info om den på http://www.felleskatalogen.no/.
I pakningsvedlegget står det noe interessant som jeg ikke finner på Felleskatalogen (eller kommer ikke så tydelig fram):
Skulle ønske jeg visste det når jeg avsluttet to hestekurer på kortison, hadde sikkert vært (evt) mindre skadelig å avslutte mest mulig skånsomt.Hydrokortison kan også foreskrives........som ledd i nedtrapping før avslutting av behandling med sterkere kortikosteroider."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Lignende tråder
-
ang. hydrokortison-krem
Av pling i forumet HydrocortisonSvar: 31Siste melding: 04-08-06, 14:29
Svar med sitat
Bokmerker