Viser søkeresultater 31 til 40 av 152
Tråd: Rare meg :,(
-
03-05-06, 21:52 #31
Heisann
Så fint med så fint svar da
Jeg bor på Østlandet i Moss Og er ikke kjent her og synes det er langt hit og ditt bor et stykke unna Byen da :,( Så langt til leger og Psykologer er vanskeligt og komme seg ditt når ikke jeg har lappen heller så :,( Jeg ville hatt nye lege og Psykolog selv om de er begge snille kommer jeg ikke noen vei med de, er bla bla om alt og annet en det jeg sitter og har inni meg det virker som jeg bare må jatte med de og jeg selv har ikke noe jeg skulle ha sagt er jo veeeeeeldig sjenert så er ikke alltid jeg rooooooper ut det tør jeg ikke en gang. Har ikke vært hos en Endokrinolog heller skulle vært der om de kunne mer der
Ernæringskurs skulle jeg hatt fått med meg sikkert
Har ikke prøvd Liothyroin eller Armorn har ikke spurt legen om det heller, bare hører på henne jeg orker ikke si noe for da føler jeg bare at jeg maser. Synes ikke hun er som flink som den jeg hadde før :,( Men da jeg flytta så langt så måtte jeg få en ny da :,( Spør om rart jeg da hva er PM ser det er det på siden her men hva brukes den til sorry for rart spørsmål. KLEMZ
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
03-05-06, 22:41 #32
Kjære Lilja
Har du noen mulighet for å få tatt lappen? Det er så GØY når en har fått det til.
Kan det være lettere for deg å tenke på og ta en ting av gangen? Mitt hode blir i alle fall så fort kaotisk når det foregår for mye på en gang der oppe. Men selv synes jeg ikke dette er lett. Kanskje du er flinkere enn meg til dette ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
03-05-06, 22:55 #33
Hvis jeg skal melde meg inn her, så "gråter" jeg litt over den ene fuglen i hånden din Stina. Vil du ikke slippe den fri? Synes du ikke disse 10 på taket har det mye bedre? *fnis* Kunne ikke dy meg. Ikke vondt ment altså!!!

Og så er det en stOOOr mulighet for at jeg misforstår hele ordtaket. Husker iallefall ikke fortsettelsen.
Siden jeg er litt "slem" her så vil jeg legge til at jeg synes du skriver mye godt i innleggene dine Stina. Maaange visdomsord fra deg.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
03-05-06, 23:03 #34
Hei takker for svar jo jeg blir glad jeg her inne i forumet for her er alle så snille og svarer meg selv med de rareste spørsmål

Jeg er mye sliten, deppa men av og til er det ikke så aller værst og leve men det så ikke aller værst og leve forsvinner så fort. Det er liksom mer værre og leve som overtar. Jeg vil jo ikke være sånn men tror det er for at jeg ikke orker og er så grusomt sliten at jeg blir deppa at kan det ikke bli mer Energi i meg da hadde jeg blitt glad at jeg klarer mer
Jeg har min samboer og min pus Nøste som jeg er glad i he he
Har også vært hjemme i helgen der hvor mine foreldrer bor og da fikk jeg passe en Jente som jeg er tante til da er vell ikke ekte tante men er halvbroren min sin unge da. Men jeg er tante for det he he, hun er det liv i 2 år og hele tiden aktiv for aktiv kan man si he he jeg klarer ikke holde helt følge med henne men prøver
Så har det artig hver gang jeg ser henne men nå ser jeg henne ikke så ofte kansje en gang i mnd og det er trist er glad i henne selv om hun sliter tante ut he he 
Jeg har leita litt etter sånne steder her omkring om de har dyrevernsavdeling men fant ingen på nettet :,( Men jeg hadde likt et sånt sted elsker iverfall katter og ville ha gått tur med hunder som ikke dro for mye da he he
Er jo ikke alene om sykdommen det er sant alle sliter jo her med sitt og jeg skjønner ingen har det lett :,( Jeg skulle ønske jeg kunne trylle bort alle sykdommer så ingen ingen hadde noen form for sykdommer
Da hadde jeg blitt glad
Det er GULL VERDT det dere skriver til meg
Takker for det at dere finnes dere er kjempeflotte mennesker alle sammen TAAAAAAAAAAKK
Glemte og svare på det med lappen jeg kan sikkert ta den en eller annen gang men jeg tør ikke det er det :,( Jeg tør og øvelses kjøre med samboern min på øde steder og det går greit men jammen om jeg får panikk om jeg skal ut i traffikken nei det tror jeg aldri jeg får til uff :,(
Gode klemmer takk for langt og fint svar trengte det
Setter stor pris på det
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
04-05-06, 00:48 #35
Hei Lilja

PM er det samme som privat melding. Du trykker på den knappen under personen du vil sende en privat melding til og skriver og sender på samme måte som når du legger inn meldinger på forumet.
Lykke til med PM'ingen
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
04-05-06, 00:49 #36
Yvette
Og det mest av alt fordi jeg ikke kunne forstå hva du fablet om!!!!
Men det er greit det, skal slippe an fri, hvis det kan glede deg. Men da er du vel klar over at den kommer til å gjøre sånn:
Så nå hviler ansvarbyrden for dette på deg.
Men tusen takk for din vakre ord til sist. De varmet. Men jeg er fryktelig, fryktelig redd for at jeg sier noe dumt og av og til noe kvast - ikke bare av og til, men ofte. Og hvis jeg da kommer til å såre noen, så ber jeg om unnskyldning for det.
Søte Lilja
Det høres ut som en kjempekoselig helg du har hatt. Det gleder meg.
Når det gjelder det med dyr, så ikke gi opp. Kanskje du må vente litt før du finner noe. En ide: Hadde det vært mulig å lage en organisasjon for folk som er interessert i å hjelpe hjemløse dyr og så kontakte dyrevernorganisasjoner. Da kan vi skrive oss opp med navn og adresse og hva vi kunne tenke oss å hjelpe til med. Så kan de kontakte oss når de trenger hjelp. Kanskje det går litt tregt i starten, men med alle dyrene som trenger hjelp, så kunne det kanskje ta seg opp etterhvert? Hva mener dere andre?
Når det gjelder lappen: Jeg var 30 år, nærsynt, hypernervøs og hadde kronisk hodepine når jeg tok lappen. Jeg kjørte som ei rau. Var ikke vant til å lese skilter og trafikkbildet (og ikke så jeg det heller så nærsynt som jeg var). Men jeg hadde en så bedagelig kjøreskolelærer som la ut om ekskona og de forbaskede barnbidragene og beroliget nervevraket med alt gikk så bra så. (Tror ikke han fulgte særlig med på hva jeg holdt på med, men bra for meg at han var så rolig.) Og jeg skalv, så nervøs var jeg. Ikke forstår jeg at han ikke så hvor nærsynt jeg var heller. Og så er jeg høyre/venstre blind. Uff, det var grusomt. Når jeg så skulle kjøre opp, så tenkte jeg at dette kommer aldri til å gå bra. Men det gjorde det! Fikk bare et par små anmerkninger. Med lappen i hånda gikk jeg skjelvende hen til kjøreskolelæreren og sa at de var gale som hadde utstyrt meg med denne, for jeg kunne jo overhodet ikke kjøre. Nei, nei, sa han. Nå har du lært det grunnleggende. Nå skal du ta bilen og kjøre på litt øde veier, så skal du øve deg til du blir fortrolig. Han insisterte t.o.m. på at jeg kom til å bli en bra sjåfør. Kan jo opplyse at noe av det første jeg gjorde var å få meg briller, og jeg har klart meg veldig bra.
Så da kan jeg ikke annet enn å si: Når de utstyrte meg med lappen, så er det HÃ…P FOR ALLE, Lilja, så bare kjør på du. Jeg er sikker på at du vil klare det. Husk at i kjøreskolebilen så har læreren ekstra sett med bremser og kløtsj, og de har ansvaret - ikke du! Og så er det veldig, veldig GØY når man kjenner fremskrittene!
Go for it, girl!
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
04-05-06, 00:56 #37
Hei Stina

Jeg tenkte bare:
Det er bedre med en fugl i hånden enn ti på taket; Tør Hun det i disse fugleinfluensa tider. Ser du tok det bort nå..
Må jo le av og til
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
04-05-06, 01:05 #38
Nei, er du gal, kan jo ikke ha ansvar for noe slikt i disse pest-tider.
Så nå har jeg elleve kaklende frittgående høns på taket - jah! for det huset på landet får jeg jo aldri råd til så!
Noen som har noe i mot det?
Så begynner jeg å samle på disse istedenfor.
Nei, herre min hatt, som jeg vrøvler! KAN DU SÃ… FÃ… LAGT DEG, TRO?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
-
04-05-06, 05:48 #39
Huff da Stina. Syntes bare så inderlig synd på fuglen som ikke kunne få fly fritt omkring, men jeg tør ikke ta ansvaret for den i disse tider. Håper den er yr av glede.
Opprinnelig skrevet av Stina
Vet heller ikke hva jeg fabler om! Hehe:=)
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
04-05-06, 10:17 #40
Ã…jada. Nå flakser både fuglen min og jeg rundt her, og vi er øre av lykke.
Dette er fjørfjompen min, ser du hvor lykkelig den er?
Og dette er meg, er jo som vanlig litt mer deppa jeg da.
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Lignende tråder
-
Rare ord - magistrat og magister
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 6Siste melding: 29-10-08, 15:38 -
Øre-nese-hals-spesialist --- folk er rare ;-)
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 4Siste melding: 09-11-07, 10:18 -
TSH rare verdier
Av skaye i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 05-10-06, 19:25
Svar med sitat
Bokmerker