Side 4 av 5 Først 12345 Siste
Viser søkeresultater 31 til 40 av 48
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Sant nok. Jeg mener bare at det er til pass for ham at jeg får tak i det likevel. Syns bare det er så dårlig gjort når han sier ja først og så nei. Jeg vet i allefall hva som ikke virker. Om jeg får Amour så får jeg prøve for da vet jeg iallefall at jeg har prøvd og slipper å tenke at om jeg hadde prøvd Amour så hadde det kanskje virket og jeg hadde kanskje hatt et liv.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Skjønner deg godt. Tenkte akkurat slik selv - men det tok for lang tid !
    Min vurdering er at du tenker helt riktig.
    Legen din har sikkert snakke med noen høyere opp i systenet som har minnt ham på hva som er den offisielle behandlingen her på berget !
    Og det er Levaxin ! En medisin - passer alle ! Ikke snakk om å få noen individuelle tilfassinger for hyperiote nei !
    Alle andre sykdommer har et utvalg medikamenter for individuell tilfassing. Ikke vi !
    Og det er ikke fordi vi ikke trenger det, vår gruppe er svært uensartet !
    Og det er ikke fordi det ikke finnes, det finnes masse, nei det er fordi dem med loven i hånd nekter oss dette !
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Legen ringte i dag og spurte hvordan det var med Levaxinen. Sa at jeg ikke hadde mer igjen og han tilbød seg ikke å skrive resept ( men jeg har jo sagt at jeg ikke vil ta det mer da) Han spurte hvordan det gikk og jeg sa at det var som før ( snakket jo med ham på mandag)Så sa jeg at jeg hadde bestilt Amour i utlandet. Legen ble ikke så veldig blid og ville fraråde det da. Det hjelper ikke jeg har bestemt meg og forhåpentligvis vil jeg motta Amour. Satser på at forsendelsen går greit. Jeg skulle visst til en endokrinolog også og det kan jeg jo alltids gjøre.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard

En lav dose Armour må da være mindre betenkelig enn den dosen levaxin som ga deg en ft4 på 40 tenkte jeg....men jeg ville rådet deg å prøve levaxinen lenger, og få sykemld når du er sliten....

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Kunne godt tenke meg å jobbet f. eks halv stilling og vært sykemeldt for reseten men da blir jeg hun som alltid er syk og det er ikke noen god følelse. I tillegg var legen som nevnt sur i dag, og jeg har ikke lyst til å ha mer kontakt med ham enn nødvendig. Trenger jeg sykemelding kommer han kanskje til å skylde alt på Amouren.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Jeg skjønner deg jævlig godt cathrin ! Og håper intenst at du får det til.
    Tøft at du står på som du gjør for noe du tror på !
    Forferdelig at du ikke får med deg dem som har avlagt den hippokratiske ED !
    Vil likevel istemme litt med Nora der da ! UTEN at jeg kjenner forholdne da.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    552

Standard

Hei Cathrin. Det finnes en ordning du kan søke på hos trygdekontoret, husker ikke helt hva den heter, men det er ett skjema du kan få av arbeidsgiveren din, og søker du trygdekontoret så kan du få vikar for alle dager du må være borte, også er det trygdekontoret som betaler, det går ikke på vikarbudsjettet til arbeidsgiveren din.

Det er sikkert noen kloke hoder her som husker hva det heter . jeg har søkt på det men har enda ikke fått no svar, venter i spenning!!!!

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Tusen takk skal du ha!

Jeg har forresten fått tak i et glass med Amour nå. En "engel" solgte meg et glass. Jeg er utrolig takknemlig for å få det mens jeg venter på det jeg har bestilt. Er jo ikke sikkert det virker på meg da, men jeg skal jo i alle fall prøve. Nå har jeg prøvd Levaxin i 8 måneder. Hvor lenge ville dere prøvd Amour?

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av heisann
    Hei Cathrin. Det finnes en ordning du kan søke på hos trygdekontoret, husker ikke helt hva den heter, men det er ett skjema du kan få av arbeidsgiveren din, og søker du trygdekontoret så kan du få vikar for alle dager du må være borte, også er det trygdekontoret som betaler, det går ikke på vikarbudsjettet til arbeidsgiveren din.

Det er sikkert noen kloke hoder her som husker hva det heter . jeg har søkt på det men har enda ikke fått no svar, venter i spenning!!!!
    Husker heller ikke hva det heter, men jeg benyttet meg av dette i sykmeldingsperioder på jobb. Ta en telefon til Trygdekontoret og spør. Tror ikke du får skjemaet av arbeidsgiver, men av Trygdekontoret. I mitt tilfelle hadde det ingenting med vikar å gjøre - bare at arbeidsgiver ikke ble belastet når jeg ble sykmeldt.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Side 4 av 5 Først 12345 Siste

Lignende tråder

1. Gail Wurmsteins brev til Oprah
    Av brits i forumet Breve til legen
    Svar: 12
    Siste melding: 19-01-11, 14:38
  2. Skrive "brev" til legen - noen med erfaring?
    Av Qa i forumet Breve til legen
    Svar: 9
    Siste melding: 10-05-10, 14:04
  3. NU har æ skrevet brev!!!!
    Av pusur i forumet Breve til legen
    Svar: 11
    Siste melding: 14-06-06, 22:33

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg