Viser søkeresultater 31 til 40 av 48
Threaded View
-
14-04-06, 13:59 #1
å få fart på forbrenningen
Først må jeg si att jeg håper att alt på det gamle forumet ikke er helt borte.
En eller annen lurte på hvordan en kan gå ned i vekt med Hypo. Det er jo mengder med mat som senker stoffskiftet, så jeg har lest "overalt" etter mat som kan øke det. Dette har jeg kommet over.
Bananer- inneholder mye karbohydrater, som bidrar til å øke stoffskiftet
Bønner- og andre belgfrukter er en ypperlig kilde til vegetabilske proteiner. De øker omsetningen av proteiner i musklene, og de stimulerer derfor også stoffskiftet.
Chili- er rik på capsaicin, ett stoff som påvirker det sympatiske nervesystemet, noe som øker stoffskiftet.
Gulrøtter- inneholder mye vitamin A, et vitamin som er viktig for musklene og i siste instans også for stoffskiftet.
Grønn te- har en veldokumentert effekt på fettforbrenningen
Youghurt-(mager) inneholder blant annet kalk, noe som øker fettforbrenningen, ved å stimulere nedbryting av fett fra fettcellene.
Kalkun og kylling- har høyt proteininnhold, som øker stoffskiftet.
Det står også OBS. Forbrenningen vil også øke hvis du spiser lite og ofte fremfor å innta få, men store måltider.
Dette sto i ett eller annet nr av I FORM så jeg håper det stemmer.
En kan vel finne ut litt som er øker stoffskiftet også selv kanskje, hvis en finner ut hva som inneholder masse A-vitaminer, kalk og proteiner.
Og har lest på det gamle forumet att kokosfett også kan hjelpe.Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.

Svar med sitat
Bokmerker