Viser søkeresultater 31 til 34 av 34
-
15-09-10, 23:54 #31
Sv: Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Nettstedet er vel beregnet for å være ei statisk side. Altså: ei side med kun opplysninger og info, og ingenting annet. Ser at den siste nyheten var i fra juni 2009. Og det er jo synd det, for forbundet burde jo ha vært aktiv, og kommet med de siste nyhtene og opplysningene om stoffskiftesykdommer. Hvor mye har de egentlig interesse av oss brukere?
-
16-09-10, 11:45 #32
Sv: Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Ja, det er trist at det ikke skjer noe i et forbund vi alle burde vært medlemmer av. Jeg tror de er bundet opp i sin egen feilslåtte "ideologi" og ikke kommer seg videre før de bryter ut av den.
De har ingen egen mening om hvordan det er å være stoffskiftesyk, har ingen formening om hvilken behandling som er best for den enkelte, vil ikke sette krav til en bedre og individtilpasset behandling overfor behandlerapparatet og har ingen juridisk assistanse.
Alt dette er jo selve grunnlaget i "alle andre" pasientforeninger.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
16-09-10, 13:22 #33
Sv: Norsk Thyreoideaforbund og TSH
-
17-09-10, 10:27 #34
Sv: Norsk Thyreoideaforbund og TSH
"Norsk Hypotyreoseforening (NHF) ble startet 18.desember 1990. Bakgrunnen for etableringen var de problemer pasienter med lavt stoffskifte (hypotyreose) hadde med å få en diagnose og god behandling. Journalist Per Egil Hegge i Aftenposten bidro til å belyse problemene offentlig og var aktiv i forbindelse med etableringen. På årsmøtet i 2002 ble navnet skiftet til Norsk Thyreoideaforbund (NTF) som det heter i dag." Kilde: ingen (fra mine egne notater).
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund..........
Av Jeanette Ws. i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 15-06-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og Armour
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 50Siste melding: 18-12-07, 23:25 -
Informasjon om Norsk Thyreoideaforbund
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 31Siste melding: 11-10-07, 20:22
Svar med sitat

Bokmerker