Viser søkeresultater 31 til 33 av 33
Threaded View
-
13-04-11, 19:09 #1
Graviditet og Erfa
Hei
Jeg er gravid i 9 uke og i elendig form. Vil bare sove, er fullstendig utmattet.
Har en flott lege, men han skjønner seg ikke så mye på stoffskifte og ihvertfall ikke Erfa thyroid. Står på venteliste til endokrinolog, men det er lang ventetid.
Har ikke rørt stoffskiftemedisinene, da jeg har hørt at endringer både opp og ned skal overvåkes nøye. Er derfor redd for å øke selv før jeg har fått tilbakemelding på blodprøver.
Går på 3 grain nå, og har gjort det i ca ett år.
Sist jeg var hos endokrinolog fikk jeg kjeft fordi jeg gikk på Erfa. Det kunne de ingen ting med, sa han. Han sa gså at jeg med Erfa valgte å stå på egne ben.
Jeg gruer meg derfor til å oppsøke endokrinolog igjen.
Jeg vil bare det aller beste for barnet, men føler meg ikke så trygg nå, på hvordan jeg skal gjøre dette.
Har noen noe forskning på erfa, eller info rettet mot leger jeg kunne ha tatt med til endokrinolog.
Er det noen her som har erfaring med graviditet og erfa( evt armour)?
Setter stor pris på tilbakemeldinger : )
Lignende tråder
-
Dosering av erfa thyroid
Av coco i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 46Siste melding: 04-09-11, 21:55 -
Pakningsvedlegget til Erfa? Om dosering.
Av Fanteri i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 01-08-10, 11:41 -
Hjelp! Dosering av Erfa overgang fra Armour
Av Siven i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 08-12-09, 15:59

Svar med sitat

Bokmerker