Viser søkeresultater 31 til 40 av 41
Threaded View
-
04-05-06, 13:36 #1
Verdier ved starten av graviditet
Hei
Jeg har presentert meg i lavt stoffskifte-forumet, så jeg skal ikke skrive så mye her. Men jeg har akkurat satt i gang prøvingen med nummer to. Etter en del lesing på nettet og kontakt med Lommelegens endokrinolog har jeg blitt frarådet å prøve å bli gravid nå ettersom min TSH-verdi fremdeles er så høy som 17. Jeg var oppe på 89 i juli 2005. Min lege har gitt meg for små doser Levaxin i 10 måneder nå. Men nå har jeg startet "etterforskning" selv og etter samtale med lege i dag skal jeg henvises til endokrinolog, samt øke Levaxin-dosen ytterligere. Håper jeg får time fort og at jeg kan prøve å bli gravid om ikke så altfor lenge.
Lignende tråder
-
Graviditet og trening
Av serena i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 26-12-09, 16:38 -
Lav tsh og graviditet.
Av litza i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 11-09-07, 14:29 -
Verdier ved starten av graviditet
Av Thyr i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 40Siste melding: 24-08-06, 11:19 -
Hypothyreose men engster meg litt for graviditet
Av Randi i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 4Siste melding: 07-09-05, 17:13 -
Graviditet
Av Gjest i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 13-04-05, 17:30

Svar med sitat
Bokmerker