Viser søkeresultater 21 til 23 av 23
-
07-07-08, 16:17 #21
hei
Jeg lurer på en ting miss. Har du noen funksjon i bi kjertlene dine? Jeg har ikke det, og har fått vite at jeg har noe redusert mulighet for å få tilbake min funksjon pga omfattende oprasjon og en bi- kjertel igjen. Uansett vil det ta veldig lang tid. Legen sier derimot at jeg på sikt vil få stabilisert formen min. Jeg sliter med å stole på det.Til alle som har erfaring: Kan man få tilbake formen uten fuksjon i disse kjertlene? Jeg var en periode i fin form, for så å falle i verdier igjen, nok en gang. Er veldig sliten av dette...... Fint å høre at noen trener. Hvordan tåler dere alkohol?
-
16-10-08, 20:49 #22
Re: kramper ved for lite kalsium
Hei!
Er du bedre nå?
Håper det.
Hilsen Lillian
-
05-10-11, 18:03 #23
Sv: kramper ved for lite kalsium
Jeg ble operert 7.sept i år. Da fjernet jeg resterende av skjoldbruskkjertelen. De kunne da bare se en sikker biskjoldkjertel, og denne ble misfarget. Postoperativt begynte jeg å få prikkinger i fingre, armer og rundt munnen. Startet da kjapt med calcium sandoz 1g x3 - da jeg kom hjem var det så ille at jeg fikk muskelkramper i bein og i ansikt samt ekstreme prikkinger i beina. Det viste seg da at calsiumen var heelt nede i kjelleren. Men nå 4 uker etter operasjonen går jeg på calcium 500mg x2 pluss etalpha - PTH er også i referanseområde nå - er veldig glad for da er det ikke totalsvikt i den så håper med tiden at jeg kun skal stå på levaxin
)) har kun litt prikking under foten en gang i blandt, men ikke noe spesielt
Lignende tråder
-
Kalsium - løgnen: Det er mineraler vi trenger mer av, ikke kalsium.
Av Thomas W H i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 18Siste melding: 26-11-11, 11:44 -
Et lite hjertesukk....
Av gunnda i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 0Siste melding: 03-02-08, 00:07 -
Kramper og hold
Av Hansen i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 4Siste melding: 17-12-07, 21:39
Svar med sitat
Bokmerker