Viser søkeresultater 21 til 28 av 28
-
04-11-08, 12:49 #21
Re: Litt oppdatering og spørsmål, tar gjerne imot kommentarer.
Det hender meg også. Jeg lærer visst aldri, og har skrevet mange innlegg omigjen.
Jeg vil gjerne sjekke om jeg husker rett i det jeg skriver, og trykker av gammel vane på tilbakepila for å google eller finne igjen artikkler på Pc-en.
Det går ikke !
Bare en rask fram og tilbake så er innlegget du skrev jevnet med jorden.
En løsning kan være å skrive i Word eller WordPad og lime det inn når en er ferdig.
Den kan du ha opp samtidig med forumet.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
11-11-08, 13:58 #22
Haha, ja, det tror jeg kan være veldig smart. Man tenker vel ikke alltid så langt tenker jeg.
Nå er det en stor mulighet for at jeg får meg ny fastlege. Hun er en dame som anbefales fordi hun tar seg god tid med pasientene. Kanskje hun kan være ganske riktig for meg. Sitter bare å venter på at to stykker skal bytte bort fra henne slik at hun får ledig plass:P haha.
Oppdateringen jeg prøvde å skrive forrrige gang hadde egentlig bare mye av det samme som før. Det mest frustrerende jeg sliter med nå er at jeg ikke går ned i vekt et eneste gram, at jeg er veldig mye trøtt om dagene selv om jeg sover godt, jeg stammer og stotrer MASSE. Det høres noen ganger ut som om jeg ikke kan snakke skikkelig, og ennå verre når jeg skal lese noe høyt. Jeg forsvinner veldig bort i tanker når jeg snakker om noe. Nå har jeg heller begynt å snakke mindre fordi jeg ikke vil vise at jeg snakker tull. Jeg har begynt hos akupunktør nå, ei dame som bare er helt fantastisk, hun tar seg litt av å gjøre plagene litt mindre.
Nå glemte jeg de andre tingene jeg skulle nevne ,haha.. nesten så man bare må le av det... haha:P
-
11-11-08, 15:17 #23
har du fått sjekket mer siden sist?
Cøliaki eller gluten ataxia er mulig, samt diverse annet, blant annet ryggen.
Hvis du står helt fast så har noen som driver med kvantemedisin det andre apparatet også, som heter EIS/DDFAO som forteller hva som er årsaken til symptomene.
Jeg prøvde bittelitt på alternativmessen en gang, og den fortalte min virkelige TSH, den sa 2 mens blodprøvene sa 0,05. Min ft4 og ft3 tilsvarte 2, så den var bedre enn blodprøvene til legen....De har matet inn data fra titusenvis eller flere mennesker i den maskinen og den bruker de dataene.
-
07-01-09, 09:12 #24
Armour. Jeg har fått en fantastisk lege
Jeg fikk meg ny lege i desember og har kun vært hos henne to ganger nå, men skal inn igjen for nye stoffskifteprøver neste uke. Vi tok hele stoffskiftehistorien på nytt og bestemte at hun var veldig villig til å prøve Armour. Så det begynte jeg på 30. desember tror jeg det var. Pleide å ta 50mcg Levaxin, og hun sa at på den dosen var verdiene kjempefine, så derfor ville hun starte meg på laveste dose Armour, men 15mcg var ikke på lager i Norge i det hele tatt, så da ble det 30mcg. Jeg tar hele dosen om morgenen. I begynnelsen følte jeg lite til det, og nå kan jeg ikke egentlig si så mye ettersom jeg har gått veldig forkjølet siden før helgen - så nå er jeg jo redusert uansett.
Men jeg føler at jeg har mer energi og humøret er bedre. Så får vi se hva verdiene sier neste gang da. Det e nok mye for tidlig å sjekke verdiene allerede neste uke, men det var det hun ville, så da gjør vi det sånn.
Jeg er virkelig klar for at dette skal hjelpe nå.
Men jeg er bare så glad, så glad
-
10-01-09, 19:16 #25
Re: Jeg har fått en fantastisk lege
Jeg ville bare si at det er flott at du er glad!
Alt som er Bra er jo Bra, er det ikke det?
Lykke til videre i ukene fremover, og keep on smiling!
-
22-01-09, 14:12 #26
Re: Jeg har fått en fantastisk lege
Takk for respons Thomas.
Nå har jeg fått vite resultater på prøvene, nå var det etter kun 2 uker på dem, men likevel. Og jeg hadde ikke tatt pillen på 3 dager fordi jeg var spysyk. Og resultatene var fantastiske sa legen. Da ble jeg ennå mer glad. Så vi satser på at det fortsetter slik:P
Og så har jeg blitt spurt om å sitte i lokalstyret i norsk thyroideaforbund (går ut i fra at det var det, min hukommelse om konsentrasjon er ikke helt på topp ennå). Fikk vite at de hadde fått anbefalinger på meg, men jeg kan ikke forstå hvordan det har skjedd. Melde meg jo inn i november. Haha. Dersom noen kan forstå dette så hyl ut
-
10-03-09, 13:00 #27
Oppdatering: (som jeg trodde jeg hadde skrevet mange ganger nå, men kanskje den har forsvunnet når det nye forumet kom opp.) Jeg går nå på Armour.
Jeg fikk meg ny lege i desember, og begynte på Armour i januar. Følte det var bedre, men i det siste har jeg blitt veldig trett og sliten igjen. Tar 30mcg (eller mg, eller hva det er) til dagen. Jeg må egentlig ta nye stoffskifteprøver, men har nettopp fått meg ny jobb så jeg prøver å vente til en dag det passer når det er mindre å gjøre på jobb
Men det var en veldig kort oppdatering i alle fall.
-
10-03-09, 13:19 #28
Sv: Litt oppdatering og spørsmål, tar gjerne imot kommentarer.
Hej pippi

Så vidt jeg kan se, er alle dine tråde med, ud over denne (26 indlæg hvoraf 14 er dine):
Temperaturtest for hypothyreose (7 indlæg hvoraf 2 er dine)
Fastlege i Stavanger som er flink på lavt stoffskifte? (3 indlæg hvoraf 2 er dine)
Finnes det en mulighet for å bli helt frisk? (66 indlæg hvoraf 23 er dine)
Jeg håber, at du finder alle dine indlæg igen.
Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.
Svar med sitat

Bokmerker