Fikk telefon fra legen min onsdag før påske, jeg var hos legen på mandag og tok blodprøver fordi jeg hadde så mye vann i bena. Onsdag ringte han og sa at jeg helst måtte begynne på levaxin tabletter før påsken, FTH lå litt i underkant av 8 TSH lå på 2.

Jeg har i lang tid hatt lavt stoffskifte, uten at jeg vet hva verdiene er, men det har hele tiden vært et vurderingssak fra legen....altså ut i fra blodprøvene. Men klinisk så ser jeg jo nå at jeg har nok vært plaget med dette lenge...Jeg ble i februar lagt inn på sykehuset med forferdelige tanker, noe jeg aldri før har hatt...en skikkelig depresjon...ingen tenkte på å ta stoffskifte prøver da, merkelig spør du meg...

for et år siden vet jeg at kolestrolnivået mitt lå på 9 tror jeg, det var ihvertfall høyt, er det vanlig å ha høyt kolestrol når man har lavt stoffskifte?

Jeg har nå skrevet opp en del blodprøve ting som jeg fant her inne som jeg vil at legen min skal sjekke....så i morgen skal jeg dra ned dit og få tatt litt mer omfattende blodprøver...

Jeg har også tatt noen blodprøver angående revmatisme, der ga det utslag på prøvene at det var noe galt autoimmunt, men de kunne ikke si helt sikkert om det var en vanlig revmatisme...ble så sendt til revmatolog og der fikk jeg diagnose fibromyalgi....

er det flere her inne som har den diagnosen?

med vennlig hilsen Rebecca