Viser søkeresultater 21 til 30 av 44
Threaded View
-
04-10-07, 06:43 #1
Akkurat som om jeg går i koma...
Hei allle sammen,
Hadde en episode i går, som jeg har lyst til å skrive om her inne. Tenkte at kanskje noen har det samme eller vet hva det kan være...
De siste dagene har jeg følt meg ganske ovenpå, så jeg betemte meg for å prøve å kjøre den timen det tar og besøke venninnen min. Turen gikk greit og når jeg kom frem foreslo hun at vi skulle gå oss en tur. Vi gikk 3 km, stoppet tok en lang og god pause mens vis spiste mat. Vi ruslet tilbake etter 1 time og med en gang vi var tilbake hos henne kunne jeg kjenne den forfordelige trettheten sige innover meg og jeg måtte forte meg hjem.
Da jeg kom hjem verket jeg i legger, lår og armer. Jeg klarte nesten ikke å snakke. Jeg er nesten i koma. Jeg klarte å si fra til mannen min at han skulle vekke meg om 3 kvarter. Når han prøvde var det så godt som umulig for han å få meg opp. Jeg endte jo med å sove i 3 timer før jeg klarte å dra meg selv opp igjen.
Da jeg våknet følte jeg meg helt forferdelig, som om en lastebil hadde kjørt over meg... eller som om jeg hadde løpt maraton. Hvertfall, så la jeg meg igjen bare en time senere og har sovet godt hele natten og frem til kl. 7 i dag. Følger meg ikke bra nå heller. Verker og kjenner fortsatt at jeg er litt trett.
Er det noen andre som har opplved noe lignende? Har hatt disse episodene flere ganger og de er ganske skremmende. Akkurat som jeg går i koma nesten. Orker ingenting.
ShantinaSymptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte

Svar med sitat
Bokmerker