Side 3 av 3 Først 123
Viser søkeresultater 21 til 25 av 25
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Kongsberg
    Alder
    53
    Meldinger
    387

Standard

Idag er jeg ikke fullt så sint på denne vekta mi, tror jeg har resignert litt egentlig.... Men med 30kg overvekt, så burde jeg nok ta meg selv litt mer i nakkeskinnet og passe mer på hva jeg dytter i munnen noen ganger. Tror faktisk nyttårsforsett nr 1. blir det

Denne uka har jeg rota noe forferdelig, på tirsdag dukket jeg opp hos frisøren min og fikk beskjed om å komme igjen når jeg hadde time, dagen etter.... På onsdag dukker jeg opp til vann aerobiq timen og oppdager når jeg skal ta på meg badedrakta at den ligger igjen hjemme !! :evil: Det er bare ikke mulig....
    Satt meg i badstua i 20 min og tok sol i 20 min, men kjipt at jeg ikke fikk trent, for ryggen er skikkelig ufin med meg om dagen. Jeg lovte til gjengjeld å ta en dobbeltime til onsdag igjen, så jeg er vel helt kaputt til torsdag tenker jeg.... *flir*

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Kongsberg
    Alder
    53
    Meldinger
    387

Standard

Nå er jula over, deilig synes jeg.... Tørr ikke helt å gå på vekta for jeg tror det har lusket på seg noen ekstra kilo denne jula også

Av ulike årsaker (litt selvtesting også) så har jeg gått på kun levaxin i 3 uker nå og jeg er tilbake på armour ! Formen har vært laber med levaxin, men egentlig så synes jeg ikke det har vært så stor forskjell fra å gå på kombinasjonen armour/levaxin, tror faktisk jeg hadde det vel så bra på liothyronin/levaxin faktisk, men jeg husker ikke helt Jeg har hatt ett større søvnbehov på levaxin enn det jeg har på armour/levaxin og så har kjertelen min blitt større, uten om det så merker jeg ikke store forskjellen, synes jeg selv da. Andre kommenterer at jeg ser bedre ut når jeg går på armour/levaxin, men jeg vet ikke helt jeg.... Uff, dette ble rotet men...

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Huff kjenner igjen det med julen. Jeg var flink en tid i fjord og fikk av meg litt men nå er det tilbake til start. Første målet er å få på meg bunaden til 17. mai UTEN å se ut som en julegris!

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Kongsberg
    Alder
    53
    Meldinger
    387

Standard

Du klarer det helt sikkert, men tror ikke du vil se ut som en julegris i bunad uansett cat !!

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Kongsberg
    Alder
    53
    Meldinger
    387

Standard

Dette er resultatene som gjorde at jeg ble tatt av Armour:

C-peptid 1489 ref 220-1400 opp fra 1036
    S-insulin 171 ref <120 opp fra 143
    Fritt T3 6,0 ref 2,3-5,7 opp fra 4,3
    Fritt T4 21,3 ref 9,0-22,0 opp fra 16,4
    TSH <0,01 ref 0,20-4,0 uendret de siste årene.

Følte meg overdosert og hadde akkurat justert dosen min ned litt, men jeg følte meg ikke helt på topp med disse resultatene og det er første gang jeg har hatt så høy T3 noen gang..

Side 3 av 3 Først 123

Lignende tråder

1. Håper noen kan hjelpe meg litt...veksler stoffskiftet mitt??
    Av Marina73 i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 8
    Siste melding: 03-04-08, 19:55
  2. lurer litt på stoffskiftet mitt
    Av evius i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 01-05-07, 20:36
  3. Ny i forumet. Litt om mitt sykdomsforløp...
    Av Thyr i forumet Presentasjoner
    Svar: 6
    Siste melding: 04-05-06, 22:32

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn