Du har som oftest så flotte og reflekterte svar n'Finn !
Og Marin Grense - sorry for at vi kupper tråden din... !

Syns egentlig at du skulle ha forutsettnig til det bedre på Armour, og tenker derfor : Holdt du ut lenge nok ? Var dosen høy nok ? Var den lenge nok ? Og lignende. Avbrøt legen fordi han ikke likte blodprøvene ?
Formen min ble ganske så bra, men den gikk nedover igjen, legen på balderklinikken er veldig positiv til armour, men var litt bekymret før jeg startet pga insulin resistensen min, da det kan utvikle seg i feil retning med armour.
Om dosen var høy nok, er jeg usikker på, men når insulinresistensen min hadde så høye verdier at jeg egentlig burde ha startet på medisin, var valget enkelt, så lenge det tydelig var armour som var årsaken, kuttet vi ut de, blodprøvene mine forøvrig, var veldig bra på den tiden, selv om det er/var formen min som er det viktigste når jeg er hos legen og det er den vi går etter.

I dag føler jeg meg i ganske grei form, men det er mye opp og ned.. Bare som at jeg har ett voldsomt søvnbehov, kan sove 24 timer i strekk uten at det hjelper, i tillegg så er det smerter i hele kroppen som kommer og går, men det aller aller værste, er tiltakslysten som er så og si totalt fraværende...