Jeg har diagnosen panikkangst.. og litt sosialangst.. denne har lenge vært under kontroll med hjelp av medisiner som zoloft og trilafon. Trilafonen gjør slik at den vonde klumpen i magen om at noe forfærdelig skal skje blir borte.. og jeg ligger heller ikke å bekymrer meg syk for hva naboen kan finne på.. starte brann osv så jeg må ut av leiligheten min.. dermed hadde jeg panikkangst for feks begravelser hvor man ikke kan gå ut.. og møter med mange mennesker osv.. siden jeg er hjemmeværende nå så har jeg ikke utsatt meg for så mye..

gikk på DPS, men der ble jeg *kasta ut* som jeg kaller det.. måtte slutte mot min vilje fordi de anså at jeg var for frisk og hadde gått der for lenge..

jeg startet med Levaxin.. går på en halv tabl nå.. 25mg.. fordi jeg fikk diare og hjertebank av en hel.. skal øke etterhvert..

MEN angsten min er mye værre.. jeg måtte ta en vival sist jeg var hos legen.. fordi jeg taklet det ikke.. og vival er *nødtabl* mine som jeg kaller dem.. kun til spesielle ting jeg får angst for..
Her om dagen skulle jeg besøke min tante som er på et sykehjem foreløbig.. tok heisen opp i 4etg og rett ned igjen.. fikk så vidt sagt hei fordi angsten tok meg helt bort..overhånd!!

Lurer på hva man gjør i disse tilfellene hvor man har angstproblematikk og stoffskifte probl samtidig? er det en annen medisin som fungerer bedre enn levaxin feks?

jeg har litt mer energi (sliter med veldig lite energi) enn før og jeg føler meg bedre i kroppen av levaxinen.. men ikke angsten.. og jeg må jo øke dosen for å bli bedre fysisk..

Men hva med det psykiske tro??