Viser søkeresultater 21 til 30 av 34
-
08-02-08, 15:14 #21
Sånn synes jeg også det bør være, og når legene glemmer det er det desto viktigere at en pasientforening ikke glemmer det.
Og en trenger ikke oppføre seg rabiat for å stå på egene meninger.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
08-02-08, 21:16 #22
Det var en pasient som ble svartelista etter at hun hadde vært i Oslo på Balderklinikken så det kan ligge noe i at Omdal også skal være svartelista av noen leger.
Har å hørt det med svartelisting av Oftebro. osv.
Noen som har link til historien her om at pasienten (!) ble svartelista?
-
09-02-08, 11:31 #23
Kjenner til 4 Oftebro pasienter som går på mitt lokale legesenter. Legene håner og kritiserer Oftebro grovt, uten noen saklig grunn.
Legen min nekter å ta stilling til, eller forholde seg til min diagnose som jeg fikk hos Oftebro: Hypothyreose, tyroksinresistens.Har "friske prøver" etter norsk standard, men har stoffskifte problem alikevel, fikk reddning hos Dr Oftebro.
-
09-02-08, 14:01 #24
Jeg hadde en lege som ga seg ende over over "idioti" å gå til Oftebro, etter at han fikk stablet meg møysommelig på bena, så høres det nesten nå ut som om det var legen som anbefalte han.
Legen min hadde hvertfall hatt godt av en time i innføring i stoffskiftetproblematikken hos han.
Jeg blunker ikke en gang når jeg sier at jeg har MYE mer peiling enn legen min. DESSVERRE!!
Og jeg gir meg helt over for hvor lite leger vet/kan/gidder å sette seg inn i om denne sykdommen.Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
09-02-08, 14:06 #25
3 leger har blitt svar skyldig når vi har debatert stoffskifte. De har alle tre gitt utrykk for at dette vet jeg mer om en dem. Andre er bare noen arrogante folk,som tror det lille de vet er absolut sannhet. En skandale hvordan vi blir behandlet. Forbundet burde ta i bruk hardere språk i sine uttalelser.
Har "friske prøver" etter norsk standard, men har stoffskifte problem alikevel, fikk reddning hos Dr Oftebro.
-
09-02-08, 21:14 #26baremei Gjest
Jeg er glad min lege er av den sorten som stikker nesen inn til vikarlegen jeg tilfeldigvis havnet hos og sier bestemt "at hvis dere snakker om stoffskifte så kan hun mye mer enn både deg og meg tilsammen, så det er best du hører på henne". Hvorpå han gliser og stikker.
-
15-09-10, 14:57 #27
Sv: Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
15-09-10, 17:38 #28
Sv: Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Mener det er blitt ny forbundsleder i NTF !! (B.B. gikk av pga. helsemessige årsaker, tror jeg).
Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
-
15-09-10, 17:44 #29
Sv: Norsk Thyreoideaforbund og TSH
-
15-09-10, 18:57 #30
Sv: Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Det er iallfall fint lite som skjer på sidene til NTF. Jeg håper at det er mer effektivt "bak kulissene" enn det er på webben iallfall.
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund..........
Av Jeanette Ws. i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 15-06-10, 10:27 -
Norsk Thyreoideaforbund og Armour
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 50Siste melding: 18-12-07, 23:25 -
Informasjon om Norsk Thyreoideaforbund
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 31Siste melding: 11-10-07, 20:22
Svar med sitat

Bokmerker